K
kohta koiranomistaja...
Vieras
Mieheni veli perheineen on ottamassa suureksi kasvavan koiran. Miehen veli ja hänen vaimonsa ovat aina töissä, lapsi hoidossa milloin missäkin, eikä lapsi saa edes sairastaa kotona, vaan silloinkin tyrkätään hoitoon. Nyt he sitten ovat varanneet koiranpennun! Sanoin heti kättelyssä, että minä en sitä hoida ja muutkin sukulaiset sanoneet niin...
Tuo rotu on vaativa ja väärissä käsissä siitä saa hyvin vaarallisen...
Tämä mies on viikot pohjoisessa töissä (yötkin) ja viikonloput menee juhliessa. Nainen on myös töissä ja hänkin juhlii kaikki viikonloput.
olen koittanut puhua järkeä, mutta ei. Miten heillä riittää aika koiralle, kun kukaan ei ole koskaan kotona?
Säälittää se pentu ja lapsi myös, kun vanhemmat ei vietä hänen kanssaan koskaan aikaa, vaan aina tyrkätään lapsi hoitoon. "on niin raskasta tää perhe-elämä"- kuuluu ihan vakiolauseisiin tuossa perheessä... 
Tuo rotu on vaativa ja väärissä käsissä siitä saa hyvin vaarallisen...
Tämä mies on viikot pohjoisessa töissä (yötkin) ja viikonloput menee juhliessa. Nainen on myös töissä ja hänkin juhlii kaikki viikonloput.
olen koittanut puhua järkeä, mutta ei. Miten heillä riittää aika koiralle, kun kukaan ei ole koskaan kotona?