Nyt on urakka valmis!

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Onkos tänä vuonna ollut jo piparitalopinoa täällä? Tai muuta piparipinoa?

Mie sain just tehtyä valmiiksi gluteiinittomat, munattomat, maidottomat piparit, normipiparit ja piparitönön esikoisen pakottamana. Huh mikä homma kolmen lapsen kanssa tehä tommosta, varsinkin kun pienet on ihme säheltäjiä.

Mä sain äsken uunista ulos pipariveturin ja-vaunun osat.Täytyy huomenna koristella ja kasata juna sekä 2 taloa ku unohin ostaa koristelutarpeet.Viel ois pakasteessa oottamas ainakin pari kg taikinaa et sais taloja,junia ja rekiä väsätä kavereille joulua varten :)

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä sain äsken uunista ulos pipariveturin ja-vaunun osat.Täytyy huomenna koristella ja kasata juna sekä 2 taloa ku unohin ostaa koristelutarpeet.Viel ois pakasteessa oottamas ainakin pari kg taikinaa et sais taloja,junia ja rekiä väsätä kavereille joulua varten :)

oon joskus tehnyt veturin.
oiskos sulla junaan mallia?
viimevuonna tehtiin rekkoja ja pikkutaloja tais muutama rekikin eksyä samaan syssyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/50030/PIPARIJUNA

Tuon linkin kuvasta katoin mallia ja hieman muunnellen piirsin ite kaavat sitten.

Olipas hauska juna. Miun pitäs vielä löytää hyviä maustekakkujen ohjeita, perjantaina pitäs leipoa semmosia mummoille viemisiksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mulla on samanlainen vedenkeitin :D
Eilen leivottiin pojan kanssa pipareita valmistaikinasta.

Hei, mä näin susta, Peppari, unta viime yönä; susta oli tullut mun kaverin anoppi. :o :laugh: :xmas:

Aapuaaa mun poika on vasta 14v :D mutta musta tulee sit sellainen anopin arkkityyppi, inhottava ja kaikki on aina huonosti :saint:

Yhteistyössä