Nyt on todellinen hata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikissa oleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikissa oleva

Vieras
Pakko kirjoittaa kun painaa mielta ihan karmeesti. Olen 35-vuotias yksinhuoltaja-aiti, asun ulkomailla. Mulla oli suhde yhden miehen kanssa, mutta lopetin sen kun huomasin, etta ei han ole pidemmalla tahtaimella mua varten. Ja sitten jo joitakin kuukausia aiemmin tutustuin toiseen mieheen, jossa kylla on potentiaalia pariksi ja ollaan ns. tutustumisvaiheessa. No ongelma on se, etta luulen olevani raskaana ja en tieda kummalle. Kuukautisten olisi pitanyt alkaa eilen ja mulla on aina ollut saannolliset kuukautiset. Viimeiset kuukautiset alkoivat 25.7. ja kierto on normaalisti n. 26 paivaa. Olin taman ns. entisen miesystavan kanssa yhdynnassa 31.7. - 1.8. ja taman toisen kanssa 9.8. Mulla on raskaustesti laukussa jo ostettuna, mutta pelottaa ihan jarkyttavasti menna tekemaan se. Ja rinnat on kipeat. Ensimmaisessa raskaudessani tiesin sen ennen raskaustestin tekoa rinnoista, etta raskaana olen. Ja toinen ongelma on, etta olin selan vuoksi sairaalassa muutaman paivan ja mulle annettiin tosi vahvoja laakkeita kipuihin, etta jos olisinkin raskaana, ne on saattaneet vaurioittaa sikiota. Toisaalta olen jo joitakin vuosia tiennyt haluavani toisen lapsen, mutta en sita haluaisi kylla tallakaan tavalla hankkia. Niin ja tuon aiemman, jo taakse jaaneen miesystavan kanssa olimme keskeytetyssa yhdynnassa ja toisen kanssa kaytettiin kumia, mutta se vietava hajosi. Ja kun laskin, etta ovulaatio on jo mennyt niin enpa hankkinut katumuspillereitakaan. Jos naita lukee joku ammattilainen, niin sanokaahan kumpikohan noista miehista olisi suuremmalla todennakoisyydella isaehdokas?

Hei, ensinnäkin jos kiertosi on aina 26 päivää, niin ovuloisit minun laskujen mukaan kp12 eli laskujeni mukaan n. 4.8. - siinä main et ollut kummankaan kanssa?! Luulen, että stressisi siirtää nyt vain kuukautisiasi - eli tee nyt vain se testi! Mietitään sitten uudelleen asiaa.

Kiitoksia kannustuksesta. Niin ehka mun tarttis menna tuonne vessaan ja tehda se testi, niin sillahan se selviaa. Mutta pelottaa enemman kuin paljon, kun koko elama voi muuttua ja menna sekaisin seuraavan puolen tunnin sisalla. Juon pullon vetta, etta tulee vessahata ja sitten kait se on vaan viisainta menna ja tehda se. Tuntuu etta jalat ovat ihan spagettia...

Tsemppi...ja ap...miehen siittiöt voivat elää jopa 4-5 pvää naisen johtimissa odottamassa sopivaa hetkeä...Kaikki on mahdollista.

Tulethan kertomaan miten kävi...Onhan se lapsi aina niin ihana asia.

Tee nyt vain se testi. Mietitään sitten. Rinnat kipeytyvät myös kuukautisista joskus ja joskus ei. En usko, että olet raskaana, stressaantunut vain. Tule heti kertomaan sitten negatiivinen tuloksesi ;)

Nyt on pullollinen vetta juotu. Olen internetkahviossa asiakaskayntejen valissa. Menen ja teen sen testin. Se on vissiin 5 minuuttia suurinpiirtein kun tulos on kasissani. Pitakaa peukkuja!

No niin testi on tehty. Se naytti negatiivista. Luojan kiitos. Ja eikohan nama testit ole melkoisen varmoja? Ehka tama myohastyminen on sitten vaan stressista tai en tieda oisko ne vahvat laakkeet voineet aiheuttaa jotain kierron muutoksia. No, helpotti nahda negatiivinen tulos ja toivon totisesti, etta se on myos niin. Ensinnakin, kun tilanne olisi todellakin vaara vauvan tulolle ja aborttia en varmastikaan pystyisi tekemaan ja hankkia toinen vauva yksinhuoltajana ei hirveasti houkuttele ja tama mies, jota tapailin ei todellakaan ole tyyppiani, ja juuri nyt kun ollaan tutustumisvaiheessa taman toisen potentiaalisen miehen kanssa... Se olisi ollut todella kohtalon ivaa. Sen uuden vauvan kylla viela haluaisin, mutta haluaisin sen parisuhteessa, jos vain suinkin voin valita ja jos ei ole parisuhdetta adoptiokaan ei olisi poissuljettu vaihtoehto siina tapauksessa. Mikakohan olisi jarkevin ehkaisykeino nain synnyttaneelle naiselle? Nuo kumit eivat meinaan ole mitaan maailman luotettavimpia, ja toiste en haluaisi tuota pelkoa joutua kokemaan, vaan jos niin kay, niin haluaisin voida olla innoissani uudesta raskaudesta.

Yhteistyössä