Nyt on tämmönen tatska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no sisäpuolellehan se tulee:D Sanoki se tyyppi et se on aika isotöinen ja aikaa on varattuna 5h :o :D

no sanoin et jos mä 11,5h synnytyksen kestin nii kyl mä kestän! ( ehkä )

Se mun tatskaajakin sanoi että synnyttäneet naiset kestää minkä tatskan tahansa paremmin kuin miehet! :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
no sisäpuolellehan se tulee:D Sanoki se tyyppi et se on aika isotöinen ja aikaa on varattuna 5h :o :D

no sanoin et jos mä 11,5h synnytyksen kestin nii kyl mä kestän! ( ehkä )

Se mun tatskaajakin sanoi että synnyttäneet naiset kestää minkä tatskan tahansa paremmin kuin miehet! :D

kai ny:D niiden ei oo tarvinnu puskee melonia sitruunan kokoisesta reiästä :laugh: :saint: :D

mut pakko kestää! vedetää sit vaa paljon hermosavuja!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
HInee ja ei mun mielestä kallis jos makso 180.

Miä ensin luulin että olit ihan kainaloon ottanu kuva, vähän ihmettelin... Mutta toi on kiva

No ei ihan kainaloon :D Jos markkoina ajattelee niin yli tonni.. :o

Mullakaan ei se kuva aina näy, eikä iso kuva aukea.

upeaa on piikkilangassa käsivarressa. noihan on ihan hirveitä. te jotka ette kestä kipua ostakaa sellanen muovinen koru mitä myytiin 90 luvulla just niille jotka halus tollasen piikkilangan käteen mut ei uskaltanu.
KAMALA

Alkuperäinen kirjoittaja mitä :
upeaa on piikkilangassa käsivarressa. noihan on ihan hirveitä. te jotka ette kestä kipua ostakaa sellanen muovinen koru mitä myytiin 90 luvulla just niille jotka halus tollasen piikkilangan käteen mut ei uskaltanu.
KAMALA

Kiitos! :D Ei se oo piikkilanka..

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Onpa kamala. Mut onneks mun ei tarttekaa tykätä :D Mikä tos kädes muuten on, vai johtuuko noi mustelmat tosta tatuoinninteosta?

Se on likanen! :D Just ennen kuvan ottoa otin kelmut pois. Pesin kyllä pahimmat mössöt. Nyt siitä on 12 päivää ja tatska on melkein parantunu.

Ei olis pitänyt avata tätä.... Tatuointikuume alkaa aina kun joku puhuu tatuoinneista :/

Mun seuraava kuva tulee varmaan olemaan sen verran hinnakas että vielä ei olis aika haaveilla.. *itkee verisiä kyyneleitä*

Tässä ketjussa kun on enemmänkin (?) tatuoituja ni sanokaas onko ranteen sisäpuoli kipeä paikka ottaa kuva? Siihen olis tarkoitus ottaa semmoinen pieni ja siro kuva. Eka tatska on yläselässä keskellä ja siinä oli muutama kohta mikä sai käden pistelemään sormissa asti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:
Tässä ketjussa kun on enemmänkin (?) tatuoituja ni sanokaas onko ranteen sisäpuoli kipeä paikka ottaa kuva? Siihen olis tarkoitus ottaa semmoinen pieni ja siro kuva. Eka tatska on yläselässä keskellä ja siinä oli muutama kohta mikä sai käden pistelemään sormissa asti :D

yleensä kipeimmät kohdat on sellasia missä iho on ohuinta.. et mahtaa jonninverran kirpasta:D mutta jos kuva on pieni niin ei se kauaa kestä.

Arvelisin että on! Tutkipa omaa rannettasi ja kuvittele.. Mutta toisaalta, ei kai se kipu ole mikään este tatskan ottamiselle, sehän kuuluu asiaan! :D

yleensä kipeimmät kohdat on sellasia missä iho on ohuinta.. et mahtaa jonninverran kirpasta:D mutta jos kuva on pieni niin ei se kauaa kestä.

pieni on, n. kahden peukalonpään kokoinen. :D Ja ei sen tekemiseen tosiaan kauaa mee ni enköhän mä kestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Onpa kamala. Mut onneks mun ei tarttekaa tykätä :D Mikä tos kädes muuten on, vai johtuuko noi mustelmat tosta tatuoinninteosta?

Se on likanen! :D Just ennen kuvan ottoa otin kelmut pois. Pesin kyllä pahimmat mössöt. Nyt siitä on 12 päivää ja tatska on melkein parantunu.

mä katoin et likaisen näköinen, mut en kehdannu sanoo :D en tiennyt et sen päällä pidetään mömmöjä kun en tiedä ylipäätään mitään tatuoinneista - paitsi et ne kaikki on musta rumia. en kyl tiedä miks tulin ees sanoon tänne mitää kun ei ole tapana sanoa jos en tykkää jos sitä ei nimenomaan kysytä, ja silloinki sanoisin varman vaan et sopii sulle :D

Yhteistyössä