K
kyy
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Voitko laittaa linkin siihen kun kuva ei suoraan aukea ja haluun nähdä!!!
No nyt näkyy!!
Niin ja hieno on!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Voitko laittaa linkin siihen kun kuva ei suoraan aukea ja haluun nähdä!!!
No nyt näkyy!!
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no sisäpuolellehan se tuleeSanoki se tyyppi et se on aika isotöinen ja aikaa on varattuna 5h
![]()
![]()
no sanoin et jos mä 11,5h synnytyksen kestin nii kyl mä kestän! ( ehkä )
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no sisäpuolellehan se tuleeSanoki se tyyppi et se on aika isotöinen ja aikaa on varattuna 5h
![]()
![]()
no sanoin et jos mä 11,5h synnytyksen kestin nii kyl mä kestän! ( ehkä )
Se mun tatskaajakin sanoi että synnyttäneet naiset kestää minkä tatskan tahansa paremmin kuin miehet!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:HInee ja ei mun mielestä kallis jos makso 180.
Miä ensin luulin että olit ihan kainaloon ottanu kuva, vähän ihmettelin... Mutta toi on kiva
Alkuperäinen kirjoittaja mitä :upeaa on piikkilangassa käsivarressa. noihan on ihan hirveitä. te jotka ette kestä kipua ostakaa sellanen muovinen koru mitä myytiin 90 luvulla just niille jotka halus tollasen piikkilangan käteen mut ei uskaltanu.
KAMALA
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Onpa kamala. Mut onneks mun ei tarttekaa tykätäMikä tos kädes muuten on, vai johtuuko noi mustelmat tosta tatuoinninteosta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikein kiva tatulointi
Mulla on lahjakortti ollut jo yli puol vuotta, mut en vieläkää oo ensimmäistäni saanut otettua
Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:käsivarren ulkosyrjä ei juuri satu, sisäpuoli sitäkin enemmän. Luuta jos on het alla, se sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:Tässä ketjussa kun on enemmänkin (?) tatuoituja ni sanokaas onko ranteen sisäpuoli kipeä paikka ottaa kuva? Siihen olis tarkoitus ottaa semmoinen pieni ja siro kuva. Eka tatska on yläselässä keskellä ja siinä oli muutama kohta mikä sai käden pistelemään sormissa asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:Tässä ketjussa kun on enemmänkin (?) tatuoituja ni sanokaas onko ranteen sisäpuoli kipeä paikka ottaa kuva? Siihen olis tarkoitus ottaa semmoinen pieni ja siro kuva. Eka tatska on yläselässä keskellä ja siinä oli muutama kohta mikä sai käden pistelemään sormissa asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:Tässä ketjussa kun on enemmänkin (?) tatuoituja ni sanokaas onko ranteen sisäpuoli kipeä paikka ottaa kuva? Siihen olis tarkoitus ottaa semmoinen pieni ja siro kuva. Eka tatska on yläselässä keskellä ja siinä oli muutama kohta mikä sai käden pistelemään sormissa asti![]()
yleensä kipeimmät kohdat on sellasia missä iho on ohuinta.. et mahtaa jonninverran kirpastamutta jos kuva on pieni niin ei se kauaa kestä.
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Onpa kamala. Mut onneks mun ei tarttekaa tykätäMikä tos kädes muuten on, vai johtuuko noi mustelmat tosta tatuoinninteosta?
Se on likanen!Just ennen kuvan ottoa otin kelmut pois. Pesin kyllä pahimmat mössöt. Nyt siitä on 12 päivää ja tatska on melkein parantunu.