Ei se kateissa ole, en vaan ole kökköhuumorin ystävä.Sulla ainakin on huumorintaju kateissa tyystin. Ikävämpi homma.
Siis miten kovasti? Kaksi vastausta olen tässä antanut, muualla en ole sulle kommentoinut. Ja miten niin ärsyyntynyt? Olen vain surullinen miten yksinäinen ihminen voi olla enkä mä oikeastaan ihmettele yhtään...Miksi sua vaivaa toisten aloitukset noin kovasti? Mua ainakin huolestuttaisi, jos itse jaksaisin ärsyyntyä tuohon malliin jonkun muun kirjoitteluista.
Kiitos ! Mikäli homma toteutuu, kerron siitä ihan varmasti. Olis niiiiiiin siistiä .Peukut pystyssä, sekä varpaatkin!
Ooottaa jo malttamattomana mihin mä peukutan jo toivon
todellakin kaikkea hyvää vaan! :heart:
Ei, kyllä mä tiedän, ettei se iske.Juu, niinhän sä luulet
No höh. Siinä olis ollu jo aikamoinen palstauutinen.Juu no ei tule uutta laulajaa minusta
Kiitos .Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25193518:Lykkyä pyttyyn ja peukkuja täältäkin pystyyn
Kiitos .Olisi kovin kutkuttavaa ruveta arvailemaan, mihin kaipaat kauniita peukaloitani, mutta en rupea.
Vaan työllistän vaan peukaloni ja toivon, että mitä sitten toivotkin tulkoon toteen ja tapahtuvaksi.
( jos niin ei jostain syystä käy, peukaloni pidättäytyvät ottamasta syytöksiä osakseen)