Nyt on taas se hetki, kun tekisi mieli pyytää teitä pitämään peukkuja

"vieras"
Miksi sua vaivaa toisten aloitukset noin kovasti? Mua ainakin huolestuttaisi, jos itse jaksaisin ärsyyntyä tuohon malliin jonkun muun kirjoitteluista.
Siis miten kovasti? Kaksi vastausta olen tässä antanut, muualla en ole sulle kommentoinut. Ja miten niin ärsyyntynyt? Olen vain surullinen miten yksinäinen ihminen voi olla enkä mä oikeastaan ihmettele yhtään...

[QUOTE="vieras";25192331]Siis miten kovasti? Kaksi vastausta olen tässä antanut, muualla en ole sulle kommentoinut. Ja miten niin ärsyyntynyt? Olen vain surullinen miten yksinäinen ihminen voi olla enkä mä oikeastaan ihmettele yhtään...[/QUOTE]

Kuule, mä en lähde ollenkaan nyt tälle tielle, vänkäämään sun kanssa.

Tiedän itse, että mulla on ystäviä IRL, hyvin tärkeitä sellaisia. Tämä nyt vain on asia, jsosta en halua puhua heille, ennen kuin se varmistuu - jos varmistuu.

"Vieras"
Miksi tehdä näitä aloituksia?
Tai joo, siis ymärränhän mä että haluat että sulta udellaan, vaikka kovin " pätevästi" sen yritätkin kieltää. Yhtä hyvin olisit voinut vaan pyytää niitä peukkuja, etkä alkaa tuohon en mä viitti, kun sitten udellaan (= no, miksi kukaan ei kysele?) läsynläähän.

[QUOTE="Vieras";25193072]Miksi tehdä näitä aloituksia?
Tai joo, siis ymärränhän mä että haluat että sulta udellaan, vaikka kovin " pätevästi" sen yritätkin kieltää. Yhtä hyvin olisit voinut vaan pyytää niitä peukkuja, etkä alkaa tuohon en mä viitti, kun sitten udellaan (= no, miksi kukaan ei kysele?) läsynläähän.[/QUOTE]

Jaa miksikö? No kuule ihan huvin vuoksi - ja vähän myös sunlaistesi kiusaksi :D.

Olisi kovin kutkuttavaa ruveta arvailemaan, mihin kaipaat kauniita peukaloitani, mutta en rupea.
Vaan työllistän vaan peukaloni ja toivon, että mitä sitten toivotkin tulkoon toteen ja tapahtuvaksi.

( jos niin ei jostain syystä käy, peukaloni pidättäytyvät ottamasta syytöksiä osakseen)

• Tykkää
Reactions: Leenuliinukka
Olisi kovin kutkuttavaa ruveta arvailemaan, mihin kaipaat kauniita peukaloitani, mutta en rupea.
Vaan työllistän vaan peukaloni ja toivon, että mitä sitten toivotkin tulkoon toteen ja tapahtuvaksi.

( jos niin ei jostain syystä käy, peukaloni pidättäytyvät ottamasta syytöksiä osakseen)
Kiitos :).

Sanottakoon sen verran, että on sen verran utopistinen tuo juttu, että ihme jos se toteutuu. Mutta kyllähän noita ihmeitä tapahtuu :).

Yhteistyössä