Oletan että noi on bensavehkeitä.Kaveri juuri vaihtoi 2,5 litraisen farkkuvolvon 2 litraiseen farkkuvoorttiin ja ei ole katunut, kuluttaa vähemmän ja tehoja silti maantie ajoonkin.
kyllä tässä mun uudessa vollessa ainakin on tehoja enemmän kun tässä on 215 hv ja foortissa oli 163 ja molemmissa 2-litrainen turbokiisseli