Nyt on sitten auto vaihdettu

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26544769:
Volkkarit on ihan sikatylsiä. Pelkkää perussettiä ilman mitään innovaatioita. Edes kohtuullinen laatu ei riitä kuittaamaan volkkarin neutraalia "ihan okei"-meininkiä.

Toki näin, mutta ihan samaan settiin menee Forditkin. Kaiken lisäksi onnistuit valitsemaan Volvoperheestä sen harmasta harmaimman tylsimyksen - V70 on niin antikiinnostava, että ei mikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se kyselijä;26545235:
Toki näin, mutta ihan samaan settiin menee Forditkin. Kaiken lisäksi onnistuit valitsemaan Volvoperheestä sen harmasta harmaimman tylsimyksen - V70 on niin antikiinnostava, että ei mikään.

Nyt vasta huomasin, että eihän se Passatista kommentoinut ollut edelleenkään Pikkukaupunkilainen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja se kyselijä;26545235:
Toki näin, mutta ihan samaan settiin menee Forditkin. Kaiken lisäksi onnistuit valitsemaan Volvoperheestä sen harmasta harmaimman tylsimyksen - V70 on niin antikiinnostava, että ei mikään.
En minä ole mitään autoa tänään ostanut. :|
Oikeassa olet että harmaa on tylsä ja ankea väri mutta mielummin V70 kuin yksikään VW.
Ruokatunnilla kävin kyllä uuden ajoleikkurin ostamassa kun entinen alkaa jo vähän väsymään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja se kyselijä;26545235:
Toki näin, mutta ihan samaan settiin menee Forditkin. Kaiken lisäksi onnistuit valitsemaan Volvoperheestä sen harmasta harmaimman tylsimyksen - V70 on niin antikiinnostava, että ei mikään.

Mahdatkohan nyt sekottaa mut ja TriplaIsän keskenään?
niin ja minä valitsen autoni ajomukavuuden perusteella, en värin tai ulkonäön...
 
hevosvoimien määrä vaikuttaa yllättävän vähän kulutukseen jos puhutaan muuten samankokoisista autoista
Aivan, kaksi samanlaista autoa vaativat saman määrän energiaa liikkuakseen yhtä nopeasti. Siis teoriassa.
Todellisuudessa tehokkaampi auto voi tietyissä tilanteissa olla jopa taloudellisempi kun ajetaan kierrosalueella jossa moottori toimii mahdollisimman optimaalisesti.
Toinen auto siis voi olla taloudellisempi kaupunkiajossa ja toinen maantiellä.
 
[QUOTE="vieras";26545801]En veis pottupussiakaan sillä kotiin, paska auto :([/QUOTE]

Kotona ollaan!
En nyt sanoisi, meillä on jo ennestään yksi V70, vuodelta 2000.
Juu-u, eli Hesasta ajaessa motaria ja isoa tietä keskikulutus oli 6.4 L/100 km, joka on aika lailla samaa, kuin Foortilla oli - sillä se pyöri jossain 6.2-6.8 L/100 km välillä.
Mutta Volvolla on paljon parempi ohittaa, kun Foortilla oli...
 
Kotona ollaan!
En nyt sanoisi, meillä on jo ennestään yksi V70, vuodelta 2000.
Juu-u, eli Hesasta ajaessa motaria ja isoa tietä keskikulutus oli 6.4 L/100 km, joka on aika lailla samaa, kuin Foortilla oli - sillä se pyöri jossain 6.2-6.8 L/100 km välillä.
Mutta Volvolla on paljon parempi ohittaa, kun Foortilla oli...

Niin no, miten se nyt ottaa, itsellä ostettu pari Volvoa "suoraan tehtaalta" ja harkitsen juuri merkin vaihtoa, kun just käytin omaani, vain omassa käytössä ollutta, vähän ajettua, vikakoodien luvussa. Maksaa meinaan hunajaa nuo korjaukset, joten onnea vaan valitsemallasi tiellä. Minun seuraava auto ei ehkä ole enää Volvo...
 
[QUOTE="vieras";26546900]Niin no, miten se nyt ottaa, itsellä ostettu pari Volvoa "suoraan tehtaalta" ja harkitsen juuri merkin vaihtoa, kun just käytin omaani, vain omassa käytössä ollutta, vähän ajettua, vikakoodien luvussa. Maksaa meinaan hunajaa nuo korjaukset, joten onnea vaan valitsemallasi tiellä. Minun seuraava auto ei ehkä ole enää Volvo...[/QUOTE]

No, aika näyttää, miten tuon kanssa käy, mutta se on mahtava ajaa ja kiihtyy ja kulkee erinomaisesti - myös automaattivaihteisto vaihtaa nätisti.
Toivottavasti pysyy kasassa ja onnea myös sinun tiellesi. ;)
 
[QUOTE="vieras";26546900]Niin no, miten se nyt ottaa, itsellä ostettu pari Volvoa "suoraan tehtaalta" ja harkitsen juuri merkin vaihtoa, kun just käytin omaani, vain omassa käytössä ollutta, vähän ajettua, vikakoodien luvussa. Maksaa meinaan hunajaa nuo korjaukset, joten onnea vaan valitsemallasi tiellä. Minun seuraava auto ei ehkä ole enää Volvo...[/QUOTE]

Eikä paljon lämmitä edes takuut, kun auto jossain Lapin perukoilla ja odottelet hinuria ja sijaisautoa ja kotiin pitäisi päästä. Nimimerkillä tämänkin kokenut.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä