Nyt on sit lahjat paketoitu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
JA huomasin just ettätytöllä eniten paketeja, pitää vielä pojille jotkakin ostaa. yhtä monta ei tarvi kaiklle tulle,mutta tytölle nyt vähiten/ halkvempia kuin muille. Hän sai kesällä siloin mopon, se oli niin kallis että joululahjoihin käytetään vähemmin rahaa.
Tyttö onneksi on toivonuitkin eimmäkseen hiusjuttuja, meikkejä ja suihkusaippuoita

Oho, oletpa ollut reipas :)

Mulla on 5-6 pakettia paketoitu. Nekin paketoitiin jo kaupassa mun puolesta :xmas:

Joululoma alkaa ensi viikolla, sitten aattelin tehdä totaalisen joulusiivouksen, laittaa koristeet, ja paketoida lahjoja. Niin, ja ostaa lahjoja lisää, osa puuttuu vielä.

ÄÄÄÄÄ, älkää viittikö! Mä en ole vielä edes aloittanut ostamista! Kortitkin tekemättä... nyt alkaa iskemään paniikki! Ei kai auta muu, kuin rynnätä pe+la kauppaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Ja siis tuolle 14vpojalle hirmu vaikea keksiä lahjoja,kun ei leiki enää ja ei ole lukijatyyppiä

Pelejä ( lauta, tietokone, konsoli), vaatetta, kosmetiikkaa, sarjiskirjoja vaikkei kirjoja lukisi, jotain harrastukseen liittyvää tai muuhun kiinnostuksen aiheeseen liittyvää, saunatarvikkeita jos kova saunomaan.

Mä paketoin tänään kanssa muksujen paketteja...ja jotenkin olin elänyt siinä kuvitelmassa, että tänä vuonna ollaan oltu fiksuja eikä osteta liikaa lahjoja. Mutta kattia kanssa...saakeli 40 pakettia ja osa jäi paketoimatta.

Rollolainen pohdiskeli tuossa, että mitä ostaa 14v pojalle...en tiedä teidän pojasta, mutta meidän poitsu joka on 13v niin saa uuden mm rannekellon, vaatteita, pleikkapelin sekä kengät.

Alkuperäinen kirjoittaja 13 v pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Ja siis tuolle 14vpojalle hirmu vaikea keksiä lahjoja,kun ei leiki enää ja ei ole lukijatyyppiä

Pelejä ( lauta, tietokone, konsoli), vaatetta, kosmetiikkaa, sarjiskirjoja vaikkei kirjoja lukisi, jotain harrastukseen liittyvää tai muuhun kiinnostuksen aiheeseen liittyvää, saunatarvikkeita jos kova saunomaan.

Niin ja DVD leffoja tai sarjoja.

Yhteistyössä