Nyt on sauna-ajot tältä vuodelta vietetty ja kyllä meidän sauna vilahtaa ainakin Iltasanomien videossa :D

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
http://www.iltasanomat.fi/videot/kotimaa/1718030

Juu ei tuo toimittaja toki pohojalaanen ole. :laugh: :D Mutta siis tuon videon lopussa näkyy meidän Pinkki. =)

Sellaasta juttua kuulin, että tuolla olisi ollut discoverylta joku kuvaamassa, mutta ei ainakaan huomattu sellaasta. Tiedä sitten missä kaikkialla meidän kuvia taas on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ihana pätkä ja meno on varmana ollu mahtavaa tuolla.

Oliks se paatti teidän?

Ei kun se vanhasta jäätelökioskista tehty pinkin värinen sauna jonka nimi on Pinkki. :D Istutaan siinä edustalla ja siinä on meillä vihreä päivänvarjo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ihana pätkä ja meno on varmana ollu mahtavaa tuolla.

Oliks se paatti teidän?

Ei kun se vanhasta jäätelökioskista tehty pinkin värinen sauna jonka nimi on Pinkki. :D Istutaan siinä edustalla ja siinä on meillä vihreä päivänvarjo.

Meni kattominen uusiks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Ei sulla ole sinusta kuvaa niissä vaatteissa mistä oli joku aika sitten puhetta :) Olis kiva nähdä vermeetkin. Ihana toi teidän Pinkki!! :heart:

Mulla on kamerassa jotakin kuvia, mutta lainakamera eikä mulle ole piuhaa, että saisin kuvat koneelle. Vasta ens viikonloppuna onnistuu.
 
Mulla on muuten olkapäät ja yläselkä palanut vähän. :snotty: Tyytyvääsenä vaan istuun selkä aurinkoon päin eikä mitään rasvaa laitettu, mä kun palan aika helpolla.
 
Täällä on vasta kaksi kuvaa tämän vuotisista ajoista ja toinen on jotenkin pinkkivoittoinen. :whistle:
http://www.fotopete.net/gallery2/main.php?g2_itemId=6129&g2_enterAlbum=1
 

Yhteistyössä