http://www.iltasanomat.fi/videot/kotimaa/1718030
Juu ei tuo toimittaja toki pohojalaanen ole.
Mutta siis tuon videon lopussa näkyy meidän Pinkki. =)
Sellaasta juttua kuulin, että tuolla olisi ollut discoverylta joku kuvaamassa, mutta ei ainakaan huomattu sellaasta. Tiedä sitten missä kaikkialla meidän kuvia taas on.
Juu ei tuo toimittaja toki pohojalaanen ole.
Sellaasta juttua kuulin, että tuolla olisi ollut discoverylta joku kuvaamassa, mutta ei ainakaan huomattu sellaasta. Tiedä sitten missä kaikkialla meidän kuvia taas on.

