nyt on putkitusreissu takana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juulia:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
meillä oli putkitus ja kitarisan poisto viikko sit, tosi hyvin meni, en ollu yhtää guolissani,ihmettelen itekki,olin ku viilipytty!

aijaa..mä taas arvasin että itken yms..hyvä etten itkeny jo valmiiks eilen illalla

mä jännitin etukäteen hulluna tota opoeraatiota,mut sit aamulla ku lähettiin,niin toimin ku "kone" kannustin tyttöä ku pelkää lääkäreitä yms..illalla pääs helpotuksesta itku ja tuli kauhee väsy.. oli se rankkaa mutta meillä näkyy jo nyt tuloksia!

juu mäkin koitin olla urhea ja olinkin..tyttö oli mielettömän reipas,,mutta kun nukahti niin itkin..sit helpotti

pitää itkeä jos siltä tuntuu :) onhan se pelottavaa! en onneks nähny ku tyttö nukutettiin

mä taas vaadin päästä sinne mukaan..en halunnut että likka nukahtaa sinne vieraiden "sekaan" jos ymmärsit.muutenkin ihmetteli että mitä tapahtuu

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
meillä on esikolta putkitettu+leikattu kitarisat
keskimmäiseltä eka putkitettiin, myöhemmin leikattiin kita-ja nielurisat ja kielen jänne

mä just mietinkin et kunmulta on leikattu risat ja kielijänne..että saas nähdä onko periytyvää tai jotain..toivottavasti ei..tää sais nyt riittää

Yhteistyössä