V
vierailija
Vieras
Vaihtaa samalle luokalle.Miten asia sinusta pitäisi ratkaista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaihtaa samalle luokalle.Miten asia sinusta pitäisi ratkaista?
Samat ainee psykka ja hissaJos haluat yhteyden ja oikeasti tapaamaan, osaat kyllä laittaa riittävän tunnisteen. Muutoin en uskalla ottaa yhteyttä.
Jos oot mies niin se ei ollut sulle.Jos haluat yhteyden ja oikeasti tapaamaan, osaat kyllä laittaa riittävän tunnisteen. Muutoin en uskalla ottaa yhteyttä.
Ei liittynyt muihin viesteihin omani. T. nainen miestäJos oot mies niin se ei ollut sulle.
Terveisin Lesb
Miten sinä tekisit?Kunpa kaikki tekisi niin kuin itsestä tuntuu että haluaa tehdä.
Tottakai saat nauttia pieruistani. Syön ennen tapaamistamme paljon hernekeittoa ja ruisleipää. Sen jälkeen pyllystäni rutisee myrkkykaasua 24/7.Tarkoitin siis että tuntuu aika vaikealta olla ilman sun ilmaa, eli pierujasi. Tahtoisin niin nauttia niistä kaikella tapaa.
Kuinka niin?Mäkin saan vielä näpeilleni ja pelkään, että tässä käy huonosti eikä saadakaan toisiamme.
Hyvää yötä, kulta.Hyvää yötä rakas.![]()
Tämän takia:Kuinka niin?
Olet oikeassa. Et saa ketään. Hurmaustaitosi ovat vajavaiset.Tämän takia:
Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.
Asia hävettää minua.
Tulisit mun syliin mitä pikimminMiten asia sinusta pitäisi ratkaista?