Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä näälle pieruilijoille voisi tehdä, että jättäisivät palstan lopullisesti?
Sekopäiseltä porukalta kuulostaa, aina voi kokeilla tehdä monen anonyymin voimalla ilmoituksia eri viranomaistahoille. En kyllä usko että mitään tapahtuu, tai ketään sen kummemmin kiinnostaa, että lähtis yrittämään. Ei tuo ole normaalia seota noin paljon yhdestä takaisin heitosta. Jotain vialla niissä on, ja pahasti.
 
Mitä kauneimmat unoset r. Oot mulle erityinen ja niin valtavan ❤️. Ikävä sua, olisitpa täällä mun luona, ois kiva jutella sylikkäin niin kauan, kunnes nukahdetaan toisiimme kietoutuneena. Nuku hyvin! 😊❤️
 

Yhteistyössä