Mä olen nyt ollut kuurilla 10 pvää, eli pvä 11 menossa. Olen kuurin aikana kahtena päivänä syönyt ruuan. Toisella kertaa oltiin Puuhamassa tuttavaperheen kanssa ja en halua mitään huomiota projektilleni, joten söin grillimakkara, rehuja ja kahvipullaa. Toisella kerralla oli työpaikan lounas, jossa sitten söin ihan kunnon pihvi ja ranskis-lounaan. Ja pari kertaa olen kahvipöydässä jotain pientä maistellut. En nyt halua, että kukaan alkaa voivottelemaan, että miksi et syö yms, joten tilanteen mukaan.
Muilta osin olen mennyt pusseilla ja vihanneksilla / hedelmillä. Herneitä, mansikoita, vesimeloonia, salaattia, kukkakaalia yms. Ihan niin paljon kuin jaksan! Vaikka jossain käsketään vähän seuraamaan kaloreita myös rehuissa, EN seuraa!
Painoa on lähtenyt 5,5 kg. Olo on tosi hyvä. En tiedä kauanko jatkan, mutta kiloja nyt olisi sellanen 10 vielä, että muutaman viikon voisi. Ja sitten varmaan pikkuhiljaa normiruualle.
toisaalta tuntuu, että se että välillä on jotain syönyt jotenkin jouduttaisi pudotusta. En tiedä, vielä ainakaan ei ole kertaakaan jurnannut paino, joka aamu vaaka näyttää pienempää kuin edellisenä aamuna. Ehkä kroppanyt ei mene säästöliekille kun on välillä tuikannut väliin jotain tujumpaa....
Se, että paino laskee motivoi kyllä jatkamaan. Senverran pitäisi kuitenkin pudoa, ettei sitten yhdellä aterialla syö sitä takaisin.