Nyt on lapsi hoidossa!! Ja minä kotona..

Kyllä se vaan niin on, että kesälomatkin päättyy joskus.. Haikein mielin vein lapsen tuttuun päiväkotiin.. Oli toisella niin into päällä ettei meinannut edes kerkiä halaamaan.
Ja mitä minä teen? Istun kotona kahvikupin ääressä. Ai ai.. Nyt moni mamma taas manaa mut hyvin alas.
Tuntuu oudolta olla yksin kotona.. Huomenna kuitenkin jatkuu taas opinnot ja alkaa mullakin normaali arki. Ihana alkaa herätä loman jälkeen kuudelta : /
Turhis oli mutta ei se mitään :D Mukavaa päivää muillekin :)
 
Kepsis
Kyllä se vaan niin on, että kesälomatkin päättyy joskus.. Haikein mielin vein lapsen tuttuun päiväkotiin.. Oli toisella niin into päällä ettei meinannut edes kerkiä halaamaan.
Ja mitä minä teen? Istun kotona kahvikupin ääressä. Ai ai.. Nyt moni mamma taas manaa mut hyvin alas.
Tuntuu oudolta olla yksin kotona.. Huomenna kuitenkin jatkuu taas opinnot ja alkaa mullakin normaali arki. Ihana alkaa herätä loman jälkeen kuudelta : /
Turhis oli mutta ei se mitään :D Mukavaa päivää muillekin :)
Kivaa päivänjatkoa sinne :) Ota nyt ihmeessä relasti vikana vaparina :)
 
[QUOTE="minä";24408769]Meillä lapsi menee hoitoon huomenna. On uusi paikka ja äitiä jännittää ihan possuna... :/[/QUOTE]

Jos lasta ei jännitä niin älä sinäkään jännitä :) Hyvin siellä varmasti menee kuitenkin.
 
"vieras"
Minullakin meni poika tänään ensimmäistä kertaa hoitoon kesäloman jälkeen. Parin viikon päästä alkaa minulla koulu, mutta ruvetaan jo vähitellen taas totuttelemaan hoitoon menoon :)
 
Mulla on kanssa lapset päiväkodissa. :rolleyes: Ja mä vaan täällä. :D Koulu alkaa vasta ensi viikolla virallisesti mut tää viikko menee siinä että hoidan asioita ja teen korvaavia koulutöitä. :p Tosin lasten ei joka päivä tartte päiväkotiin mennä =)
 
[QUOTE="vieras";24408778]Minullakin meni poika tänään ensimmäistä kertaa hoitoon kesäloman jälkeen. Parin viikon päästä alkaa minulla koulu, mutta ruvetaan jo vähitellen taas totuttelemaan hoitoon menoon :)[/QUOTE]

Noin mekin tehtiin. :) Viime viikolla lapset oli päiväkodissa maanantaina, ja sitten taas torstaina ja perjantaina. :) Tuntuu että on lapsillekin ihan kiva, että ensin on lyhyempiä päiviä ja aamuisin ei oikeasti ole kiire mihinkään jne.
 
Meidän typyn piti mennä tänään ensimmäistä päivää isojen ryhmään (3-6-v.)
Vaan mitä tyttö tekee? Nukkuu kipeänä. :snotty:
 
Minulla
kans lapsi päiväkodissa ekaa päivää ja minä kotona. Minulla alkaa työt keskiviikkona, mutta päiväkotiin meni jo tänään ja huomennakin että voi harjoitella lyhyemmillä päivillä. Keskiviikkona sitten joutuu olemaan ihan 9h.
 
Voi toista.. Toivottavasti paranee pian :hug:
Menee parissa päivässä ohi. Kurkunpääntulehdus.
Onneksi nuo kohtaukset eivät ole enää niin kamalia, kuin mitä silloin, kun tyttö oli vielä vauva/taapero.
Mutta kun tiedän, että tuo on kammottava öisin ja tarttuu herkästi niille, joilla siihen on taipumusta, katsoin viisaammasti jättää nyt kotiin lepäilemään. Kuumetta ei oo.
 
"hömötintti"
Meillä olis vielä viikko lomaa jäljellä :) ... Heh, mä pidin kesäloman alussa 2 päivää ihan yksinään lomaa! Lapsi oli hoidossa ja minä vetelehdin. En ees hoitanu mitään asioita ;)
 
Tyttö lähti eskariin.Tänään, ekana päivänä, vein ja aion hakeakin. Huomisesta alkaen sitten taksilla.
Minä kotona pojan 4 v ja tyttärentyttären 1 v kanssa.
Toisen tyttären poika 1v tulee iltapäivällä. Hänen äidillään iltavuoro tänään.

Huomenna sitten minun vuoroni töihähdellä ja pienet menevät päiväksi nuoremmalle vävylleni hoitoon.
:)
 
Saraldo
Mulla lähtee tyttö huomenna eskariin ja mulla on huomenna vielä lomapäivä :). Aion ottaa viimeisen lomapäivän rennosti, vois vaikka käydä hierojalla tai kampaajalla.... :)
 
IhanaValo
Meillä meni lapset kans ekaa päivää hoitoon, puolpäiväsinä vaan kun ite oon työttömänä. Tai no onhan tuo esikoisen eskari joka päivä sen muutaman tunnin kyl mut toinen on osan viikkoa hoidossa ja osan kotona. Tottuvat olemaan jo jos miulle jotain hommaa löytyykin.
 

Yhteistyössä