O
Ongelmia kerrakseen
Vieras
Tein noin kymmenen minuuttia sitten r.testin. Posiitivinen ilman mitään epäilystä. Arvasin tuon tuloksen jo ennen testiä. Olen siis ollut aiemminkin raskaana nuorempana jolloin päädyin aborttiin. Noh,nyt on sitten niin että tämä juuri todistettu raskaus sai alkunsa minua nuoremman partnerin kanssa (alle 20v. minä 22v) jota En voi kuvitella isäksi ollenkaan eikä meillä ole ollut suhdetta ikinä. Ainoastaan yksi yhden illan juttu jossa kumi kai petti. En tiedä mitä teen nyt.
Olen aivan sekaisin ajatusteni kanssa sillä minulla on vain pätkätöitä tällä hetkellä,asuntolaina maksettavana mutta abrottiakaan en tahtoisi tehdä. Mutta onko minulla mitään mahdollisuuksia pärjätä vauvan kanssa jos sen pidän...siis taloudellisesti ja yksin mitä luultavimmin..En tiedä. Kertokaa kokemuksianne yms..
Mutta en tarvitse moralisointia/syyllistämistä (sitä olen tehnyt itselleni jo riittävästi,tunnen itseni todella huonoksi ihmiseksi tällä hetkellä)
Olen aivan sekaisin ajatusteni kanssa sillä minulla on vain pätkätöitä tällä hetkellä,asuntolaina maksettavana mutta abrottiakaan en tahtoisi tehdä. Mutta onko minulla mitään mahdollisuuksia pärjätä vauvan kanssa jos sen pidän...siis taloudellisesti ja yksin mitä luultavimmin..En tiedä. Kertokaa kokemuksianne yms..
Mutta en tarvitse moralisointia/syyllistämistä (sitä olen tehnyt itselleni jo riittävästi,tunnen itseni todella huonoksi ihmiseksi tällä hetkellä)