Nyt on essee sitten tehtynä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1211787#m13109935 liittyen tuohon..

Kirjoitin lastensuojelun avohuollosta, sen palveluista ja erilaisista tukitoimista.. huh.. oli siinä hommaa.. :D

Nyt voin kiillottaa sädekehääni ja palauttaa sen ajoissa :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
hyvä hyvä :D selvisitkö sä hengissä perjantaina?

kutakuinkin.. :D tiukkaa teki.. joku äijä ahdisteli mua koko loppuillan siel toisella puolella :$

:$ no meki sit tinakenkätytön jälkee tultii toiselle puolelle ja ei tarvinnu kauaa istua ku kaks tosi ällöä jätkää tuli siihen istumaan ja yritti jatkoille pyytää :x

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pistäks mulle juttus? Mä voisin vaik lukee sen :whistle: Ehdotuksella ei o MITÄÄN tekemistä sen kans et oma kirjotelma pitäis palauttaa keskiviikkona enkä oo ees alottanu

haluatko siis oikeesti? voin mä sen sulle vaiks laittaa.. :whistle:

Katotaan jos en saa mitään aikaseks niin sit heitän yv:llä :ashamed: Mä yritän olla aktiivinen opiskelija mut hitto vie ku toi kirjottaminen ei vaan o mun juttu

Pistäks mulle juttus? Mä voisin vaik lukee sen :whistle: Ehdotuksella ei o MITÄÄN tekemistä sen kans et oma kirjotelma pitäis palauttaa keskiviikkona enkä oo ees alottanu

haluatko siis oikeesti? voin mä sen sulle vaiks laittaa.. :whistle:

Katotaan jos en saa mitään aikaseks niin sit heitän yv:llä :ashamed: Mä yritän olla aktiivinen opiskelija mut hitto vie ku toi kirjottaminen ei vaan o mun juttu

jebulis :D mut siis ethän sä kopioi mun tehtävääni.. sä vaan oikoluet sen sitte ku et keksi omaa ideaa.. :saint: :saint: :D

Onnea ajoissa palautetusta tehtävästä! Kiva kun muillaki takkuaa kirjoittaminen :D Mun kans pitäsi olla kirjottamassa Leiningerin transkultturaalisesta mallista + jostain lapsi asiakkaasta hoitopolku..

Yhteistyössä