Hihii, nyt se poju tuli

just
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Nyt tympäsee, mut oikeesti muutaman vuoden päästä voi olla ikionnellinen niistä 2:sta viikosta jotka on SAANU teillä viettää!! Työtä ja jotain mukavaa vastapainoksi.. ni kyl se siitä.
Se voi olla että se illalla se miettii tuskasena että tämmöstä tuskaa koko kaks viikkonen, mut osataan me rentoutuakki, oli jo tälle iltaa tarkotus pittää grillikatoksessa grilli-ilta, ruokaa, sauna ja hyvää seuraa. Ja minun veli änkyräkännissä, mikäs sen ihanempaa. :xmas:
Ja vielä "ihana" ja opettava esimerkki joku känniörveltäjä jolle muut nauraa, että tää on siistiä...
Minkä ikäinen tää ap on? Onkohan nyt ihan oikea paikka kuitenkaan sille nuorelle. Jos ois mun hakisin tän ketjun perusteella turvaan kotiin...
Onneks ei oo sun!

HUHHUHHUH
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
Luuleeks tää ap todellakin "parantavansa" ihmisen kahdessa viikossa?? Jos 15-vee kännää koulun päättymisen kunniaksi, se nyt tuskin on vielä ihan turmiolla koko loppuikäänsä. Asutte kyllä ihan jossain pökkölänperällä sivistyksen ulkopuolella. Se teinihän kuolee nauruun tässä teidän parannusleikissä. Ja vieläku sössötät tota murretta niin häviää se pieninkin kunnioitus mitä toivoooot. Vai tolleeks se sanotaa?
Ei tässä kyse ole koulun päättäjäisistä. Eikä tarkotus ole parantaa vaan antaa äitinsä kerätä voimia että jaksaa, samalla me annettaan pojalle tekemistä ettei mee elämä vain huvitteluksi.
Eipä tuo sinunkaan murre kovin hohdokkaalta tunnu, piä suus kii kulti. :hug:
Mikäs mun murre on, en ole vielä ennen kuullutkaan... Taidat olla oikein asiantuntija sillä saralla. Mene nyt iteki niihin töihin, kun muut passitat äläkä epäreilusti oo netissä vaan... Vai onko tääki niitä "hyviä" esimerkkejäs... Taidat olla keksiny koko kesäkollin olemassaolon...

Sinunko
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Nyt tympäsee, mut oikeesti muutaman vuoden päästä voi olla ikionnellinen niistä 2:sta viikosta jotka on SAANU teillä viettää!! Työtä ja jotain mukavaa vastapainoksi.. ni kyl se siitä.
Se voi olla että se illalla se miettii tuskasena että tämmöstä tuskaa koko kaks viikkonen, mut osataan me rentoutuakki, oli jo tälle iltaa tarkotus pittää grillikatoksessa grilli-ilta, ruokaa, sauna ja hyvää seuraa. Ja minun veli änkyräkännissä, mikäs sen ihanempaa. :xmas:
Ja vielä "ihana" ja opettava esimerkki joku känniörveltäjä jolle muut nauraa, että tää on siistiä...
Minkä ikäinen tää ap on? Onkohan nyt ihan oikea paikka kuitenkaan sille nuorelle. Jos ois mun hakisin tän ketjun perusteella turvaan kotiin...
Onneks ei oo sun!
Taitaa olla sun. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!

just
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUHHUH:
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
Luuleeks tää ap todellakin "parantavansa" ihmisen kahdessa viikossa?? Jos 15-vee kännää koulun päättymisen kunniaksi, se nyt tuskin on vielä ihan turmiolla koko loppuikäänsä. Asutte kyllä ihan jossain pökkölänperällä sivistyksen ulkopuolella. Se teinihän kuolee nauruun tässä teidän parannusleikissä. Ja vieläku sössötät tota murretta niin häviää se pieninkin kunnioitus mitä toivoooot. Vai tolleeks se sanotaa?
Ei tässä kyse ole koulun päättäjäisistä. Eikä tarkotus ole parantaa vaan antaa äitinsä kerätä voimia että jaksaa, samalla me annettaan pojalle tekemistä ettei mee elämä vain huvitteluksi.
Eipä tuo sinunkaan murre kovin hohdokkaalta tunnu, piä suus kii kulti. :hug:
Mikäs mun murre on, en ole vielä ennen kuullutkaan... Taidat olla oikein asiantuntija sillä saralla. Mene nyt iteki niihin töihin, kun muut passitat äläkä epäreilusti oo netissä vaan... Vai onko tääki niitä "hyviä" esimerkkejäs... Taidat olla keksiny koko kesäkollin olemassaolon...
No jopas sitä ollaan =O Et oo tainnu viime aikoina saada ku nuttura noin kireellä!

Hah
Jollakin on kyllä oma lehmä ojassa kun noin avautuu :LOL: Uskon että sillä pojalla on varmasti hyvät oltavat ja saa perspektiiviä kotiasioihin kun on maaseudulla. Turvassa nimenomaan. Turvassa kavereiden houkutuksilta jne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täähän on kun suoraan Häräntappoaseesta, Allu joutuu maalle töihin. Kai siellä on joku Kerttu, jota tää sukulaispoika voi käydä riiaamassa..? :DD
:D niinpä ja kohta se haluaa tulla joka kesä teille. tai sitten pyytää saada jäädä vielä pidemmäksi aikaa teille :D

vieras
Itse olen joutunut/päässyt nuoruudessa useampaankin otteeseen sukulaisten luo rauhoittumaan. Napit oli vanhempien kanssa milloin mistäkin vastakkain. Nuo reissut olivat hengähdystaukoja ja miettimisen paikkoja molemmille osapuolille. Mun mielestä tehosi ja olen kiitollinen, että vanhemmat mut lähettivät ja siitä että toisissa perheissä mut laitettiin töihin, mutta sain myös tukea kasvaessani aikuiseksi. Sukulaiset asuivat kauempana ja pääsin eroon kaveripiiristäni, jossa tuli hölmöiltyä. Ap, toivottavasti jaksat sukulaispoikaasi sen kaksi viikkoa vaikka pistäis hanttiin. Ei ehkä nyt ole sulle kiitollinen, mutta ihan varmasti muutaman vuoden päästä jo ymmärtää.

vieras
Harrastaakohan tää haukkuja sitä vapaata kasvatusta? Tai sit tällä reppanalla ei ole itsellä lapsia ollenkaan, teini-ikäisiä ainakaan. Näiden lapset ne rellestää tuolla ja kotona vaan puhutaan ja silitetään päätä.. Ei ois sullekaan pahitteeksi joku työleiri, saisit konttorirotta vähän makua oikeista töistä!

Häräntappoase on hyvä kirja. :LOL:
Joo, mut ei täälä tyttöjä taija olla ko minun pikkusisko joka on sitä vanhempi ja kaikenlisäksi sillä on poikaystävä ja luuhaa suurimman osan päivistä omilla teillänsä joten tuskin mittään romansseja on tiedossa :whistle:

Kävin saatteleen sen poikasen tuonne navettaan, veli aiko sille keksiä hommaa. Ja näytin veljen talon sisätilat, mihin pääsee vessaan, mistä saa kahvia jne. Eiköhän se pärjää. Ei ainakkaan nyt näyttäny ruttunaamaa vaan ihan mielenkiinnolla katteli ympärilleen ja sano ettei oo maatiloilla ennen käyny.
Varmasti ihan fiksu poika mut kotipuolessa on kaveripiiri väärä ja asiat menny solmuun, varmaan tekkee ihan hyvää sen omastaki mielestä päästä pois välillä niin saa äitinsäkki kans tuuletettua välejä.

Nii juu, ja sillä on tiistaina synttärit, täyttää 16, mie LUPASIN että tehhään jotaki kivvaa sinä päivänä. :D

vieras
Miksi sinä selvität kaikki elämäsi tapahtumat tänne? Senkin kerrot, mitä uunissa paistuu... pahustako se meille kuuluu.
Uunissa paistuu tällä hetkellä karjalanpaisti. Senkö halusit tietää? :heart:
Onko alkkiksella ihan tavalliset jutut palstalle kerrottavia? Meille muille ne vaan kuuluu arkeen vaan holisti ihmettelee, kuinka on taas vaikka osannut tehdä ruokaa tai hoitaa huushollia muutenkin.

Hah
Miksi sinä selvität kaikki elämäsi tapahtumat tänne? Senkin kerrot, mitä uunissa paistuu... pahustako se meille kuuluu.
Uunissa paistuu tällä hetkellä karjalanpaisti. Senkö halusit tietää? :heart:
Onko alkkiksella ihan tavalliset jutut palstalle kerrottavia? Meille muille ne vaan kuuluu arkeen vaan holisti ihmettelee, kuinka on taas vaikka osannut tehdä ruokaa tai hoitaa huushollia muutenkin.
mene muualle pälli. mistäs se hyytis täällä sinun mielestä saisi kirjoittaa, huomannut olen että kirjoitti mitä vain niin silti haukutaan.

Jaiks
Kuulostaa loistavalta koko juttu! Eiköhän pojalta unohdu väärät kaverit hetkeksi ja viihtyy hyvinkin. Hieno asenne hyytiksellä! :)

Lisäkuulumisia odotellessa, saammehan jokapäivä päivityksiä? :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:
Kuulostaa loistavalta koko juttu! Eiköhän pojalta unohdu väärät kaverit hetkeksi ja viihtyy hyvinkin. Hieno asenne hyytiksellä! :)

Hyytiksen tuntien niin kohta on kantapäässä kasvain. Aina kerjäämässä täältä myötätuntoa.

Tuntuu vaan siltä, että Hyytis on ihan avuton. Mies parka tekee kaiken ja jos kaakao on väärin sekotettu niin se on jo katastrofi.
Miesparka tekkee meilä ruuan ja vaihtaa kakkavaipat ja puoleksi on pyykkihuolto, mie hoijan siivouksen. Voi sitä raukkaa :LOL: Pilalle menny koko ukkeli :D

Ja hui sentään, jopa niinä pahimpina vuosina mitä ryyppäsin jatkuvasti, mie elin siistissä kämpässä jota siivosin ite, pesin ite pyykkini, kävin töissäki, kaupassa, ja kaikkea. Mulle taloudenhoito ole raittiuden myötä tullu elämään :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
eikö tämä ole keskustelupalsta? :eek:
Niinpä...

Onko teillä Hyytis niitä lehmiä vai sun veljelläs?
Veljellä on. Mie olen takapiruna ja taloudellisena tukena koko touhussa, sen aikaa mitä vielä viittittään hommia jatkaa. Lopettaminen ollu mielessä jo aika kauan. Se vaan häätyy tehä vähitellen...

Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:

Hyytiksen tuntien niin kohta on kantapäässä kasvain. Aina kerjäämässä täältä myötätuntoa.
Mut eikö me nyt toivota kuitenki ettei ois. :whistle:

Yhteistyössä