Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä nyt lattiamopiks ala![]()
![]()
näytä kuva, tiiä kuin hyvin sopii... :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tervetuloa takkutukkien joukkoon B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Älä näytä kuvaa, please! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Onks ne miten paksuja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sulla ollutkaan koulukiireitä? Kuinka olet rastoitettavana ehtinyt olla?
Ja ihan uteliaisuuttani, millä kustannat kaikki tuollaiset? Rastat, monet uudet lemmikit, vaikka opiskelet ja miehesikään ei ole töissä tai ei ainakaan vielä vähän aikaa sitten ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:no niin. rastat maksoi peräti 60e yhteensä ja tytärpuoleni ne laittoi mun päähän illalla. kallista, eikö totta? ja nää mun uudet lemmikit, vaikka on eksoottisia ei ole kalliita. moni mun luokkakaveri opiskelee ja käy samaan aikaan töissä, siihen pystyy kun opiskelee monimuotona.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Senkin kakka, mieki haluun !!! Tahtoo vaan nuo tekijät olla vähissä, eikä kampaajalla viitsisi laittaa kun niin paljon halvemmallakin voisi päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Senkin kakka, mieki haluun !!! Tahtoo vaan nuo tekijät olla vähissä, eikä kampaajalla viitsisi laittaa kun niin paljon halvemmallakin voisi päästä.
määs laitan sulle yksäriä.