joo.. ei meikällä nyt kovin helpolla lattioita luututa.. voin mä heittää jossain vaiheessa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä nyt lattiamopiks ala![]()
![]()
näytä kuva, tiiä kuin hyvin sopii... :attn:
itseasiassa nää ei ole enää aamuisin takussaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tervetuloa takkutukkien joukkoon B)
suus kiinni soppaluuAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Älä näytä kuvaa, please! :attn:
semmosia senttisiä, noin 60cm pitkätAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Onks ne miten paksuja?
Mikä ihme sua vaivaa? Saa kai joku käydä laittamassa rastoja,vaikka olisikin koulukiireitä? Ei luulisi sulle kuuluvan , vai oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sulla ollutkaan koulukiireitä? Kuinka olet rastoitettavana ehtinyt olla?
Ja ihan uteliaisuuttani, millä kustannat kaikki tuollaiset? Rastat, monet uudet lemmikit, vaikka opiskelet ja miehesikään ei ole töissä tai ei ainakaan vielä vähän aikaa sitten ollut?
Hih, auttaako se, että sun kaverit opiskelee ja käy töissä yhtäaikaa, jotenkin sun taloudellista tilannetta?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:no niin. rastat maksoi peräti 60e yhteensä ja tytärpuoleni ne laittoi mun päähän illalla. kallista, eikö totta? ja nää mun uudet lemmikit, vaikka on eksoottisia ei ole kalliita. moni mun luokkakaveri opiskelee ja käy samaan aikaan töissä, siihen pystyy kun opiskelee monimuotona.
määs laitan sulle yksäriä.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Senkin kakka, mieki haluun !!! Tahtoo vaan nuo tekijät olla vähissä, eikä kampaajalla viitsisi laittaa kun niin paljon halvemmallakin voisi päästä.
JOO, laita !Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:määs laitan sulle yksäriä.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Senkin kakka, mieki haluun !!! Tahtoo vaan nuo tekijät olla vähissä, eikä kampaajalla viitsisi laittaa kun niin paljon halvemmallakin voisi päästä.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel