nyt olis uus tukka

vieras
Voi että, mä oon niin kateellinen! Mulle on tehty kahdesti rastat, toiset ns. luomuna ja toiset kampaamossa kaikenmaailmanökymöölein höystettyinä, mutta mun skandinaavinen lasihius ei pysy pötkönä, ja juurikasvu se vasta kamalalta näyttikin... Eikä sille saanut kampaajakaan tehtyä mitään. Miehen rastat tehty 4v sitten, eikä sen tarvitse huoltaa niitä mitenkään - ehkä kerran vuodessa vetelen virkkuukoukulla pari lenkkiä sisään ja saksin ylimääräiset haituvat pois.

vieras
Eikö sulla ollutkaan koulukiireitä? Kuinka olet rastoitettavana ehtinyt olla?
Ja ihan uteliaisuuttani, millä kustannat kaikki tuollaiset? Rastat, monet uudet lemmikit, vaikka opiskelet ja miehesikään ei ole töissä tai ei ainakaan vielä vähän aikaa sitten ollut?

Ihmeittelijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö sulla ollutkaan koulukiireitä? Kuinka olet rastoitettavana ehtinyt olla?
Ja ihan uteliaisuuttani, millä kustannat kaikki tuollaiset? Rastat, monet uudet lemmikit, vaikka opiskelet ja miehesikään ei ole töissä tai ei ainakaan vielä vähän aikaa sitten ollut?
Mikä ihme sua vaivaa? Saa kai joku käydä laittamassa rastoja,vaikka olisikin koulukiireitä? Ei luulisi sulle kuuluvan , vai oletko kateellinen?

no niin. rastat maksoi peräti 60e yhteensä ja tytärpuoleni ne laittoi mun päähän illalla. kallista, eikö totta? ja nää mun uudet lemmikit, vaikka on eksoottisia ei ole kalliita. moni mun luokkakaveri opiskelee ja käy samaan aikaan töissä, siihen pystyy kun opiskelee monimuotona.

utelias vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
no niin. rastat maksoi peräti 60e yhteensä ja tytärpuoleni ne laittoi mun päähän illalla. kallista, eikö totta? ja nää mun uudet lemmikit, vaikka on eksoottisia ei ole kalliita. moni mun luokkakaveri opiskelee ja käy samaan aikaan töissä, siihen pystyy kun opiskelee monimuotona.
Hih, auttaako se, että sun kaverit opiskelee ja käy töissä yhtäaikaa, jotenkin sun taloudellista tilannetta?
Ei siis millään pahalla, ihan pakko vain oli kysyä, kun kuulosti niin huvittavalta. :D

Sulla on kätevä tytärpuoli!
Mahtaako pysyä yhtä hyvin, kuin kampaajalla laitetut?
Onnea uudesta tukasta!
Ja kiitos vastauksesta, asiallisesta sellaisesta. :)

Ihmeittelijälle: Ei mua mikään vaivaa, miksi niin luulet, saa kai sitä kysyä, kun toinen on juuri ehtinyt kertoa, että on koulukiireitä.
Missään kohtaa ylempänä ei kerota, että rastat on laitettu kotona, oletus on silloin, että ne on laitettu kampaajalla ja kampaajat yleensä tekee töitä samaan aikaan, kuin muutkin, ja samoihinaikatauluihin osuu yleensä opiskelupaikatkin...
Eli voisin melkein kysyä, mikä sua vaivaa, kun noin kärkkäästi alat kateelliseksi haukkumaan. Mä en haluaisi rastoja, eli en ole kateellinen. Ja jos haluaisin, mulla olis varaa käydä ne laittamassa vaikka kampaajalla, ei ole mitään syytä kadehtia.

Yhteistyössä