Nyt olis aikaa, mitä tekis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulju

Jäsen
22.03.2006
495
0
16
Mies ja poika lähti käymään mummolassa ja tulevat huomenna takas. Taitaa olla eka kerta kahteen vuoteen kun olen yli vuorokauden ihan YKSIN!

Mitä sitä nyt sitten tekisi, tää on ihan outoa :o

No ainakin sen verran tein suunnitelmia että lähden kauppaan täydentämään karkkivarastoa. Toivottavasti telkusta tulee illalla jotain kivaa.

Vai lähtiskö juhannustansseihin?! Vinkkejä otetaan vastaan.

On mulla kyllä tossa hirveeee kasa pyykkiä mikä pitäisi saada koneseen, imuri odottaa jo valmiina eteisen lattialla, keittiö on lounaan jäljiltä ihan sekaisin, jne.

Mutta emmä tommosta halua tehdä kun mulla olis nyt sitä paljon puhuttua aikaa ITSELLENI :xmas:

Olis pitäny tehdä tarkka aikataulutus tälle päivälle niin ei menis nyt sit aikaa hukkaan kun istuu täs koneella ja miettii mitä järkevää tekis :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no ole nyt kerranki tekemättä mitään :attn:

Niin, pystyskö oleen tekemättä mitään? Pystytkö sä jos on mahdollisuus? Vai tuleeko sitä vaan miettineeksi niitä kaikkia tekemättömiä asioita?

Ehkä sitten kun on saanu noi siivoushommat hoidettua niin tulee sellainen olo että "saa" lötkähtää tohon sohvalle suklaan ja siderin kanssa.

No niin, nyt kävin sit ostaa ittelleni illaksi ruokaa. 2 pulloa siideriä ja tollanen ihme iso säkki jotain ällöjä vaahtokarkkeja. Eiköhän näillä pärjää. Ja ostinhan mä purkin maitoaki.

Pesukone pyörii ja seuraavaksi imuroin. Sit keittiön kimppuun ja sit sohvalle kaukosäätimen kanssa. Ja ehkä vähän netissä istuskelua .

Yhteistyössä