Minua paljon nuorempi kurssikaveri sai eilen vahvistuksen että sai hakemansa työpaikan. Ei siinä mitään, mutta työkaverikseen tuo saa yhden nuoren miehen joka on ajoittain ollut meillä luennoitsijanakin, tämä nuori mies on todellista silmänruokaa.
Taidanpa ostaa kurssikaverille kuolalapun ettei vallan paidat kastu....

Taidanpa ostaa kurssikaverille kuolalapun ettei vallan paidat kastu....