Nyt olen kyllä vähän kade ;)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Minua paljon nuorempi kurssikaveri sai eilen vahvistuksen että sai hakemansa työpaikan. Ei siinä mitään, mutta työkaverikseen tuo saa yhden nuoren miehen joka on ajoittain ollut meillä luennoitsijanakin, tämä nuori mies on todellista silmänruokaa. :p

Taidanpa ostaa kurssikaverille kuolalapun ettei vallan paidat kastu.... :whistle: ;)
 

Yhteistyössä