A
apua
Vieras
Tässä aikaisempi keskustelu ja osa tarinasta :
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1520942
Eilen mieheni ex anoppi soitti ja kysyi monelta mies tuo lapsen takaisin, mieheni sanoi että sunnuntaina klo 16.
No tänään kun olin puolukoita poimimassa oli soittanut uudestaan ´ja kysynyt voiko tuoda aikaisemmin, johon mieheni oli suostunut.
Kotiin kun tulin sain kuulla ja laitoin viestiä ex anopille jossa selitin tilanteen miksi ei voi tulla aikaisemmin.
Syy miksi ei voitu viedä oli se että : Kun lapsi täytti 8v minä lupasin että seuraavan kerran kun tulee meille minä teen täytekakun ja kutsumme meidän pihan lapset synttäreille. Synttärit alkoivat klo 14.30 ja tyttö olisi omissa juhlissaan ollut vain 15min.
No kun klo tuli 16 mieheni vei tytön kotiinsa jossa päivysti tämä ex anoppi.
Ja tämä tytön mummo kävi käsiksi mieheeni! Lapsen läsnäollessa! Tyttö oli pelästynyt ja koitti mummoa työntää pois päin, huusi että älä koske se on mun isi.
Mummo/ex anoppi oli haukkunut (jälleen kerran) mieheni ja kielsi enää tulemasta sinne, samaten alko kiristämään meitä. Ne rahat millä ex anoppi auttoi kun lapsen vanhemmat olivat yhdessä niin meidän pitäisi joka penni maksaa takaisin hänelle...
MITÄ TÄSSÄ LÄHTEE TEKEMÄÄN?`Mies tuolla itkee, ei saanut edes hyvästellä vaan nainen kävi heti käsiksi