nyt ne tuli, nyt ne tuli, verolaput jee jee :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Meille tulee n. 2200 + matkavähennykset... Mutta menee talon lämmitysmuodon vaihtamiseen |O

Juu, meidänkin tontut on jo tuhlattu. Syyllinen löytyy autotallista |O

Sellasia ne on nuo miehet :laugh:

Ei vaan, öljyn hinta on kyllä sellaisissa lukemissa, ettei mitään järkeä eli ihan hyvään tarkoitukseen meidän tontut hupenee :)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja satu83:
Meille tulee yhteensä 3043? :D

Onnea :flower:

meillä on myös ollut noin aiempina vuosina. Toissa vuonna taisin saada yksin lähes 3000? palautuksia kun oli niin paljon vähennyksiä (tulonhankkimiskuluja). Mutta mä olen kyllä sitä mieltä että minkä kokoinen palautus tuntuu aina hyvältä =)

Juu pääasia ettei joudu maksamaan takasin. Ihan tahallaan korkeet prosentit meillä. :)

Meille tulee n. 2200 + matkavähennykset... Mutta menee talon lämmitysmuodon vaihtamiseen |O

Juu, meidänkin tontut on jo tuhlattu. Syyllinen löytyy autotallista |O

Mutta toisaalta...eiks oo kiva että kuitenkin on tuo raha jonka sitten sinne autotallissa olevaan syylliseen käyttää?

Meillä menee aina puolet säästötilille, joka on "pahanpäivänvaralle" seuraavaksi vuodeksi.

Sellasia ne on nuo miehet :laugh:

Ei vaan, öljyn hinta on kyllä sellaisissa lukemissa, ettei mitään järkeä eli ihan hyvään tarkoitukseen meidän tontut hupenee :)

Jospa mäkin joskus saisin vähän kyytiä sitten tuolla, johon munkin palautukset tulevat menemään.... :D

Mutta toisaalta...eiks oo kiva että kuitenkin on tuo raha jonka sitten sinne autotallissa olevaan syylliseen käyttää?

Juu, toki. Mutta mä olisin lähtenyt mieluummin vaikka jonnekin löhöilylomalle :D

Täytyy siis toivoa lämmintä kesää ihan kotosalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mikä sokerirasitus? Saitko siitä tuloksen tänään?

Juu tulokset tuli tänään ja ne oli aivan loistavat. Neuvolan täti kertoi että monella hoikallakaan ei oo niin hyvät arvot kuin mulla :D . Ja verenpaine ja hemoglobiini oli myös hyvät, eli mamma voi vallan mainiosti =)

Tosi hieno juttu :D :flower:

Yhteistyössä