Jee,nyt se tuli!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hellga

Jäsen
21.01.2008
545
0
16
Kauheesti oon oottanu,että nuo veronpalautuslaput tulis,ja nyt ne tuli,jesh :D !! ja palautuksia tuli 688.92 =) =) kiva lisä joulun aikoihin,tosin niihin aikoihin on taas öljyn tilaus edessä,notta tietää taas mihin nuokin palautukset laittaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Schmettis:
Mulle tuli mätkyjä :( Onneks mies saa tuplasti saman määrän takaisin :kieh:

mä kans mietin,että ohhoh,mistähän ne tuonkin summan on repiny,mutta eipä siinä,kyllä se kelpaa :D ...vielä pitäis muutama muutos noihin papereihin tehdä,ja katsoa,nouseeko vielä summa :whistle: =)

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
viime vuonna tuli reilut palautukset, nyt luulen erttä tulee reilut mätkyt, varsinkin kun jäin kotiin lasten kaa niin sitä rahaahan on puissa ..

No mulla on kans tuo summa tullut kotihoidontuesta,ja sitten kun kävin tekemässä puolen vuoden ajan töitä pari päivää viikossa,muksut oli kuitenkin kotona tämän ajan. Tällä hetkellä teen taas samallalailla,että tälle menolla luulisi,että ensi vuonnakin saisi odottaa palautuksia...toivottavasti...muutosverokortin kun tilasin,niin molemmat prosentit olisi olleet 17,mutta nostin ne kuitenkin varmuuden vuoksi 20...saas nähä sitten...

Yhteistyössä