Otetaan sellanen teoreettinen esimerkki.. eli jos me nyt muutettais täält Lahdesta Vierumäelle, ni voinko mä hakea lapselle LAHDESTA päivähoito paikkaa jos käyn Lahdessa koulussa/töissä? :attn: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et vaan omasta kunnasta/kaupungista
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:ei tietääkseni nykyisten sääntöjen mukaan. tämä on valitettavaa ja pidentää turhaan joidenkin hoitoaikoja. jos on vaikka puolen tunnin ajomatka töihin, ja pitääkin ensin lähteä ihan toiselle puolen omaa kaupunkia viemään lapsi hoitoon, niin sen hoitopäivähän on äidin työpäivä + yli puoli tuntia molempiin päihin lisää.
olisihan se järkevämpää että saisi viedä lähelle työpaikkaa, jolloin hoitopäivän pituus lyhenisi huomattavasti
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et vaan omasta kunnasta/kaupungista
muttaku mä en saa vuoropäivähoito paikkaa siitä paikasta.. vai voi hitto.. kuuluuks Vierumäki Heinolaan :snotty: |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja KUISKATEN kerron sen:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et vaan omasta kunnasta/kaupungista
muttaku mä en saa vuoropäivähoito paikkaa siitä paikasta.. vai voi hitto.. kuuluuks Vierumäki Heinolaan :snotty: |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:
Eikös se kuulu Nastolaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja KUISKATEN kerron sen:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et vaan omasta kunnasta/kaupungista
Eikös se kuulu Nastolaan?
noi voi sun Shaatana |O :headwall: vielä parempi |O