nyt naapurin mummo nimitteli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
meidän vuokralaispoikaa homoraiskaajaksi :headwall: :| viime keväänä se mummo kyseli vuokralaiselta päin naamaa onko hän tyttö vai poika kun on pitkät hiukset (ihan on muuten pojan näkönen) ja nyt oli sit toisen kiltisti mummolle ovee avatessa tokassut että "pelkään teitä, televisiossa oli ihan teidän näköinen homomurhaaja-raiskari". että näin meidän rapussa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vuokralainen vois nostaa kunnianloukkaussyytteen.

sitä mäkin jo sanoin.. en tiedä mitä tässä tekis kun itse ollaan omistusasunnossa ja joudutaan sitä mummoa katselemaan varmaan vielä pitkään, vuokralainen sentään "pääsee pois" jouluna. mummo on kyllä mun miestäkin kiusannut tuolla käytävässä ja puhuu pahaa selän takana mm. meidän koirista. saa näähä mitä on luvassa kun poika kasvaa leikki-ikään.

voikohan asiaa ottaa puheeksi muiden asukkaiden kanssa? mietityttää mitä se on meistäkin keksinyt kertoa muille...

sellanen 70+ luulisin. hän minua kyllä mielistelee kun näkee, eka kerran kun nähtiin niin uteli ollaanko "osakkeen omistajia vai vuokralaisia" ja oon ilmeisesti sitten kelvollinen kun oon "omistaja". se on sellainen teräväkielinen, ei möläyttelijä. ihan tietoisesti loukkaa ja selän takana puhuu. oli sanonut naapurillekin että "antaa TYTÖN mennä ensin kun meidän vuokralaispoika meni käytävässä... poikaparka on jo aikoinaan kärsinyt koulukiusaamisesta ja nyt sitten naapurin mummo jatkaa!!! :x

Yhteistyössä