Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

Alkuperäinen kirjoittaja k-otsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pee - ei enää nettituottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja k-otsa:
plääh.. samaa kauraa kun täällä, laitoin hakuun 3kriteeriä ja valkeeta sivua pukkaa. on se kumma että teillä ei pysy yks mammapalsta hanskassa.
Okka, kerro, mitkä ne olivat, niin poistetaan ongelma.
ostetaan, p-k, joensuu ja hae, valkeeta pukkaa..
Oh noes, minulla antaa ihan oikein vastauksen, ettei löydä. Selainongelma tai sitten serveri röyhtäisi. Mitä selainta käytät?

(Mikä on p-k?)

 
Mulla ainakaa oo mitään vikaa tuolla sivustolla ollu, ihan passeli tuntuu toimivan ja tässä syy miksi ei pääse kirjautumaan 2+ tunnareilla :

"" Kaksplussan keskustelun käyttäjätunnus ei toimi Kaksplus Markkinassa

Jos sinulla on käytössäsi Kaksplus.fi:n keskusteluiden käyttäjätunnus, se ei toimi markkinapaikalla. Syynä tähän on se, että kauppaa käydään turvallisuussyistä aina oikeilla nimillä, ja monet Kaksplussalaiset haluavat pitää keskusteluissa käyttämänsä lempinimen salaisuutena ""
 
k-otsa
Alkuperäinen kirjoittaja Pee - ei enää nettituottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja k-otsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pee - ei enää nettituottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja k-otsa:
plääh.. samaa kauraa kun täällä, laitoin hakuun 3kriteeriä ja valkeeta sivua pukkaa. on se kumma että teillä ei pysy yks mammapalsta hanskassa.
Okka, kerro, mitkä ne olivat, niin poistetaan ongelma.
ostetaan, p-k, joensuu ja hae, valkeeta pukkaa..
Oh noes, minulla antaa ihan oikein vastauksen, ettei löydä. Selainongelma tai sitten serveri röyhtäisi. Mitä selainta käytät?

(Mikä on p-k?)
voe elläimen käs, pohjois-karjala :eek:
mozzillaaa käytän. muilla hakuehdoilla antoi ihan ok "tuloksia"
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no joo jos siinä on ongelmia niin sit mä perun puheeni, kyllä toimia täytyy ja samoilla tunnuksilla ku täälläkin!!! haku on tällä puolen ihan tosi huono joten toivottavasti sillä puolen parempi.
Nimenomaan toiveena oli, ettei samoja tunnuksia.

Moni kirjoittelee täällä sellaisia asioita, joita eivät halua/voi sanoa omalla nimellään.

Uusi markkinapaikka puolestaan perustuu juuri siihen, että kauppaa käydään reilusti ja rehellisesti. Eli tässä on nyt kaksi eri maailmaa siksi aika perustellusti myös eri tunnukset erilaisten asioiden hoitamista varten.

 
Eli
Miten homma on siis turvallisempi? Sen takia että kauppaa tehdään omilla nimillä?
Entäs tän palstan kirppa? Katoaako siis kokonaa? Onko tuolla ne annetaan/vaihdetaan/otetaan vastaan jutut kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hyvä :flower:

On se kumma ettei näille nirppanokka-mutseille mikään kelpaa :kieh:
toimia pitää! ostaisitko lapsellesi rikkinäisen lelun jota ei voi vaihtaa?
Täh? EIhän se kirppiksen syy ole jos porukat myy kuraa.
Fjonga taisi tarkoittaa uutta Markkinaa. Mutta kyllä se siis toimii. Tuota yhtä Pohjois-Karjalaa selvitämme, mutta sielläkin toimivat siis kaikki muut osiot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Loppui ainakin mun myyminen, kun koko nimi ja puhelinnumero pitäs näkyä kaikille :/
Nii et näköjää puhelinnumerokin on pakollinen silleen et näkyy kaikille :/

Jaa´a. Minul salainen numero sitä varten ettei sitä ihan kuka tahansa saa.
höh...
*miettii mitähän tekis*
 
Kuittaus Peelle että vanhan kirpan puolelle nostot tehty aiheesta joka osiolle.

IE:llä tuo hakujuttu: ostetaan, p-k, joensuu - hakukriteereillä toimii, antaa tiedon että ei löydy yhtään tuotetta.

Vielä näin moderaattorina sellainen huomautus että vanhalla kirpputorillahan on paljon kohistu "huijareista" tämän uuden kirpputorin myötähän tämän ongelman pitäisi poistua, eikös se ole hyvä juttu?

Hyvä että annatte palautetta, rohkeasti vain kokeilemaan. :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirppu1976:
Alkuperäinen kirjoittaja Eli:
Miten homma on siis turvallisempi? Sen takia että kauppaa tehdään omilla nimillä?
Entäs tän palstan kirppa? Katoaako siis kokonaa? Onko tuolla ne annetaan/vaihdetaan/otetaan vastaan jutut kanssa?
Täälläkin kyllä toivottais, että nuo "erikoisemmatkin" vaihdetaan, lahjoitetaan ja otetaan vastaan -palstat olis olemassa. Ne on olleet ehdottomasti parasta täällä..
Sen mitä olen tutustunut uuteen kirppaan niin kyllä siellä myöskin nuo osiot on.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Eli:
Miten homma on siis turvallisempi? Sen takia että kauppaa tehdään omilla nimillä?
Entäs tän palstan kirppa? Katoaako siis kokonaa? Onko tuolla ne annetaan/vaihdetaan/otetaan vastaan jutut kanssa?
Omalla nimellään vaatii jo pokeria vedättää. Sama puhelinnumeron kanssa. Ja jos on tosi kova kauppias, tuota tunnistautumista kannattaa käyttää. Ostajat tykkäävät.

Tämä on tämän palsta uusi kirppa. Ei vaan haluttu laittaa enää sillä nimellä, kun mukana on niin paljon uusia juttuja ja ominaisuuksia.

Kaikki mahdolliset on mukana ja sitten vielä huutokauppa. Siitä vaan testaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Tämä on tarkotuksella hetkeksi että suurin osa huomais. Häipyy kyllä ihan muutamassa päivässä, ei jää pysyväksi nostoksi. Kärsivällisyyttä nyt kehiin, onhan kaunis ilmakin :D

- Mode -
:LOL: :LOL: :LOL: no joo, jospa minäkin hölläisin hieman pipoa vaikka onki menkat :snotty:
hyvin kirjoitettu, sait hymyilemään ;)
 
Puolensa ja puolensa.
Minusta asiassa on se hyvä puoli, että monetko kerrat täällä ollaan huijareista itketty? Noh, nyt ne loppuisi jos nimi ja numero oltava näkyvissä.
Ja ei se mulle ole ongelma laittaa tuonne nimeä ja numeroa. Voihan sitä, jos käyt kauppaa paljon aktiivisemmin niin hommata vaikka prepaidin? Nehän ei nyt yli 5e maksa.
En mie valita uudistuksesta, tottakai se nyt tuntuu oudolta, mutta totuttelen. Olihan esim. huutiskin minulle ihan outo mesta kun siellä ekoja kertoja kävin ja nyt jo hyvin käytän sitä. :)
Mutta vaihdetaan/lahjoitetaan/otetaan vastaan palsta? Voisiko niitä saada johkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Loppui ainakin mun myyminen, kun koko nimi ja puhelinnumero pitäs näkyä kaikille :/
Nii et näköjää puhelinnumerokin on pakollinen silleen et näkyy kaikille :/

Jaa´a. Minul salainen numero sitä varten ettei sitä ihan kuka tahansa saa.
höh...
*miettii mitähän tekis*
Ja mulla mm. sitä varten että eräs psykopaatti ei sitä saa mistään kaiveltua.
Myöskään en turvallisuussystä halua kyseisen henkilön esimerkiksi myynti-ilmoituksistani näkevän, että mulla on lapsia, jne...

Eli en ihan huvikseni nurise siitä että nimi ja numero pitäs näkyä. Ja hyvä juttu se ehdottomasti on, jos huijarit vähenevät.
Ikävä kyllä vaan samalla rehellinen (ja varmaan on muitakin kun vaan mä ) myyjä joutuu lopettamaan :/
 

Yhteistyössä