NYT mulle HETI tänne itsekuria!!!! ja jaksamusta alottaa pikkuinen KUNTOKUURI:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laiskimus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laiskimus"

Vieras
Kuinka saan itseni niskasta kiinni,tuntuu et aina vaan väsyttää,tahdon lenkille,no sen vielä jaksan ehkä,mut kuka antaa mulle ITSEKURIA jotta jätän herkut ja napostelut kokonaan pois tai ainakin viikonloppuihin..tiedän että saan liikunnasta paremman olon ja mukavan tunteen jos mahakin tästä lähtis..mutta tää alottaminen yksin on taas niin vaikeeta...
Nimittäin kesäksi sain itseni hyvään kuntoon..ja jotenkin sitten taas jäin laiskistumaan ja painoa on kertynyt inhottavasti..ei kuitenkaan liikaa joten parin kuukauden pinnistys varmaan auttais hyvin ja kun pääsisi tulokseen kun kesäkin kohta kolkuttaa ovelle ni luulisin että siinä sitten yrittäisin pysyäkin..

Ja sit kun mulle ootte sen ITSEKURIN lähettäneet täne ovelle ni sit VINKKEJÄ kuinka se paino laskee ja kunto kohenee:) mitkä liikuntalajit ja kuin monta kertaa viikossa jne:) itseoppinut olen tällä saralla mutta hyvät vinkit ovat tervetulleita..kiitos!!

Lenkille (kävely tai juoksu) 3-5x viikossa yksi lenkeistä pitkä 1,5-2h sekä ehdottomasti hyvää musaa mukaan.
Mulla auttoi myös sykemittari ja sellainen kello mistä näkee sykkeet, kulutetut kalorit , lenkin pituus jne. ...
Vanha on käyttämättömänä kaapissa kun hurahdin niin että piti saada parempi malli :)

Ei tarvitse kummallista itsekuria vaan pelkästään ohjeiden noudattamista jos tuut Fitfarmin Go Fat Go haasteeseen mukaan. Alkoi eilen, mutta pääset mukaan vieläkin jos tahdot. On ilmainen ja TOIMII!

Yhteistyössä