L
"laiskimus"
Vieras
Kuinka saan itseni niskasta kiinni,tuntuu et aina vaan väsyttää,tahdon lenkille,no sen vielä jaksan ehkä,mut kuka antaa mulle ITSEKURIA jotta jätän herkut ja napostelut kokonaan pois tai ainakin viikonloppuihin..tiedän että saan liikunnasta paremman olon ja mukavan tunteen jos mahakin tästä lähtis..mutta tää alottaminen yksin on taas niin vaikeeta...
Nimittäin kesäksi sain itseni hyvään kuntoon..ja jotenkin sitten taas jäin laiskistumaan ja painoa on kertynyt inhottavasti..ei kuitenkaan liikaa joten parin kuukauden pinnistys varmaan auttais hyvin ja kun pääsisi tulokseen kun kesäkin kohta kolkuttaa ovelle ni luulisin että siinä sitten yrittäisin pysyäkin..
Ja sit kun mulle ootte sen ITSEKURIN lähettäneet täne ovelle ni sit VINKKEJÄ kuinka se paino laskee ja kunto kohenee
mitkä liikuntalajit ja kuin monta kertaa viikossa jne
itseoppinut olen tällä saralla mutta hyvät vinkit ovat tervetulleita..kiitos!!
Nimittäin kesäksi sain itseni hyvään kuntoon..ja jotenkin sitten taas jäin laiskistumaan ja painoa on kertynyt inhottavasti..ei kuitenkaan liikaa joten parin kuukauden pinnistys varmaan auttais hyvin ja kun pääsisi tulokseen kun kesäkin kohta kolkuttaa ovelle ni luulisin että siinä sitten yrittäisin pysyäkin..
Ja sit kun mulle ootte sen ITSEKURIN lähettäneet täne ovelle ni sit VINKKEJÄ kuinka se paino laskee ja kunto kohenee