Nyt mua huolettaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Kun meillä tyttö 1v3kk hikoilee joka päivä ihan hirveästi! Siis aina on tukka märkä, iho nihkeä. Sellaista kylmää hikeä. Iho siis saattaa olla ihan kylmä mutta nihkeä hiestä. Miksi näin?? Ihan on päällä vain body ja sukkikset sisällä. Pelottaa. Enkä tiedä onko järkevää kysyä tätä yötä vasten, mutta kysyn kuitenkin. Onko tuollainen hikoileminen normaalia???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Onko tyttösi sydäntä koskaan tutkittu?

vauvana lapsi hikoili myös paljon, silloin lastenlääkärin kanssa keskustelin asiasta, ja hän vain sanoi, että on normaalia. Sanoin, että huolettaa että olisi sydänperäistä, ei kuitenkaan lähdetty tutkimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Onko tyttösi sydäntä koskaan tutkittu?

vauvana lapsi hikoili myös paljon, silloin lastenlääkärin kanssa keskustelin asiasta, ja hän vain sanoi, että on normaalia. Sanoin, että huolettaa että olisi sydänperäistä, ei kuitenkaan lähdetty tutkimaan.

Ok! Minun lapsella oli sama juttu ja hänet määrättiin oireen perusteella välittömästi sydämen ultraan. Mitään vikaa ei löydetty ja koska lapsi oli muuten terveen oloinen, päätteli lastenlääkärit, että tyttö on vaan kuumaverinen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ihan samaa mietin, kuin edellinenkin. Onko muuten minkä oloinen - esim. väsynyt, poissaoleva, huonovointinen?

No mielestäni on muuten ihan tavallinen, iloinen menijä. Tykkää touhuta ja on tosiaan iloinen ja nauravainen. ei ole poissaoleva eikä kai huonovointinenkaan, hankala se on tuon ikäiseltä kysyä, mutta ei siis ainakaan näytä siltä eikä ole oksentanutkaan. Iltaisin toki on väsynyt, mutta se lienee normaalia.
 

Yhteistyössä