M
miettii
Vieras
Kun meillä tyttö 1v3kk hikoilee joka päivä ihan hirveästi! Siis aina on tukka märkä, iho nihkeä. Sellaista kylmää hikeä. Iho siis saattaa olla ihan kylmä mutta nihkeä hiestä. Miksi näin?? Ihan on päällä vain body ja sukkikset sisällä. Pelottaa. Enkä tiedä onko järkevää kysyä tätä yötä vasten, mutta kysyn kuitenkin. Onko tuollainen hikoileminen normaalia???