Nyt mies ei sitten puhu mitään ja pitää jotain mielenosoitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viitaten tähän ketjuun:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1281395

Eli tyhjensi ja täytti astianpesukoneen ja pesi OSAN käsin. Tiskialtaassa on silti edelleen tiskiä pesemättä.

Kun sai valmiiksi niin minä kysyin, että katsooko 9kk vauvan perään niin minä käyn suihkussa. Sanoi jotain niin hiljaa etten kuullut ja kysyin, että niin katsotko ja sitten vastasi niin hiljaa kun pystyi jotain myöntävää. Melkein koko ajan kun olin suihkussa niin vauva kuitenkin lätkytti suihkun oven takana. Läpsytti ovea siis, ihan tyytyväisenä kyllä.

Mutta ottaa se näimmä koville, kun pitää ihan kotitöihin osallistua.

Ihmetyttää vaan, että tosiaan minäkö olen se paskiainen tässä muka?

Ja jos ajatellaan taas vähän eteenpäin. Eli mies siivosi nyt tiskipöydän OSITTAIN. Minä valvon nyt vauvan kanssa tuonne yhteen, kahteen asti. Laitan vielä tässä jossain välissä pyykit kuivumaan tai sitten vasta kun vauva nukahtaa. Jotain olisi kiva itsekin iltapalaksi myös syödä. Aamulla pitää nousta, tyhjentää tiskikone, antaa lapsille ruokaa, leipoa vähän vieraille ja laittaa vielä itsensä ja lapset ihmisen näköisiksi ennen puoltapäivää jolloin siis tulee vieraita.

Ja mitä mies tekee? Lukee nyt rauhassa sängyssä, alkaa nukkumaan, nukkuu tuonne puoli yhteentoista, yhteentoista, käy koiran kanssa lenkillä ja siinä se.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmetyttää vaan, että tosiaan minäkö olen se paskiainen tässä muka?

Ja jos ajatellaan taas vähän eteenpäin. Eli mies siivosi nyt tiskipöydän OSITTAIN. Minä valvon nyt vauvan kanssa tuonne yhteen, kahteen asti. Laitan vielä tässä jossain välissä pyykit kuivumaan tai sitten vasta kun vauva nukahtaa. Jotain olisi kiva itsekin iltapalaksi myös syödä. Aamulla pitää nousta, tyhjentää tiskikone, antaa lapsille ruokaa, leipoa vähän vieraille ja laittaa vielä itsensä ja lapset ihmisen näköisiksi ennen puoltapäivää jolloin siis tulee vieraita.

Ja mitä mies tekee? Lukee nyt rauhassa sängyssä, alkaa nukkumaan, nukkuu tuonne puoli yhteentoista, yhteentoista, käy koiran kanssa lenkillä ja siinä se.

Meillä mies kiukkus eilen illalla...ja syy oli jotain verrattavissa ei niinkuin mihkään...ja illalla kun menin sitten sänkyyn niin kysyi multa että miksi mä olen äkäinen :laugh: Vois luulla, että meillä mies on saanut mun raskausajan hormonit käyttöönsä.

Joo ei meillä vaan jatkuvalla syötöllä onnistuis, sen ymmärrän et joskus on töiden päälle ihan väsy eikä jaksa tehä, mutta jos ei ees töissä käy ja makaa perse homeessa sohvalla ja istuu tietsikalla niin hyvin nopeesti tollanen passattava lähtis meidän ovesta pihalle!! |O Vois miettiä ukkokin kun hetken pakkasessa seisois!!

Asiasta viidenteen: onko joku syy miksi vauva valvoo 1-2? Jaksaisit itse paremmin jos saisit enemmän nukuttua niin eikö kannattais koittaa saada vauva aikasemmin nukkumaan et itsekin pääset maata? Ei siis millään pahalla mutta ihmettelin vaan miks vauva aina valvoo noin myöhään?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Joo ei meillä vaan jatkuvalla syötöllä onnistuis, sen ymmärrän et joskus on töiden päälle ihan väsy eikä jaksa tehä, mutta jos ei ees töissä käy ja makaa perse homeessa sohvalla ja istuu tietsikalla niin hyvin nopeesti tollanen passattava lähtis meidän ovesta pihalle!! |O Vois miettiä ukkokin kun hetken pakkasessa seisois!!

Asiasta viidenteen: onko joku syy miksi vauva valvoo 1-2? Jaksaisit itse paremmin jos saisit enemmän nukuttua niin eikö kannattais koittaa saada vauva aikasemmin nukkumaan et itsekin pääset maata? Ei siis millään pahalla mutta ihmettelin vaan miks vauva aina valvoo noin myöhään?

On siis valvonut nyt hetken näin. Oli ennen joulua kipeä ja siitä asti vähän rytmi rempallaan. Pitäisi alkaa herättää aiemin aamulla, mutta kun olintässä itsekin hiukan kipeänä niin en ole vielä jaksanut alkaa puuhaan kun en tästä suoranaisesti itse kärsi.

Mutta huomenaamulla mun on aivan pakko nousta aikaisemmin joten voin herättää vauvankin. Samaten nyt kun alkaa kerhot ja muut normaalit rutiinit niin homma taas järjestäytyy joten enköhän saa vauvan rytmiäkin taas muutettua.

Niin ja siis hampaitakin tullut tuohon perään vielä, kun ensin oli kipeänä ja tämä kaikki nyt sekottanut.

Yhteistyössä