Minua nyt ärsyttää tuo mies... joo, ei oo mitään isoja juttuja mutta haluanpa avautua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiukkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuten itsekin sanoit - pienet on murheet.

Ai miten naurettavaa laittaa mokoma naurettava meuhkaaminen raskaushormonien piikkiin.

On siinä sun äijällä kestämistä, mä kyl arvaan miks se ei jaksa "keskustella" sun kanssa kasvatusjutuista, jankkaat niin kauan että saat tahtos läpi ja sinussa ei ole KOSKAAN mitään mitä vois ja kannattais tehdä toisin.

[QUOTE="Vieras";29204004]Kuten itsekin sanoit - pienet on murheet.

Ai miten naurettavaa laittaa mokoma naurettava meuhkaaminen raskaushormonien piikkiin.

On siinä sun äijällä kestämistä, mä kyl arvaan miks se ei jaksa "keskustella" sun kanssa kasvatusjutuista, jankkaat niin kauan että saat tahtos läpi ja sinussa ei ole KOSKAAN mitään mitä vois ja kannattais tehdä toisin.[/QUOTE]

Kandeisko tollanen arvailu toisten käyttäytymisestä jättää sikseen. Tai ainakaan noilla itse keksimilläsi ominaisuuksilla ei kannata arvioida kuinka paljon kestämistä tuntemattomissa ihmisissä on.

Kuulostaa vähän että puhut ihan jostain muusta henkilöstä, niinhän sitä sanotaan että toisessa näkee juuri ne virheet jotka itsessään jää huomaamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja Peilistä pilkottaa;29204152:
Kandeisko tollanen arvailu toisten käyttäytymisestä jättää sikseen. Tai ainakaan noilla itse keksimilläsi ominaisuuksilla ei kannata arvioida kuinka paljon kestämistä tuntemattomissa ihmisissä on.

Kuulostaa vähän että puhut ihan jostain muusta henkilöstä, niinhän sitä sanotaan että toisessa näkee juuri ne virheet jotka itsessään jää huomaamatta...

Joo olet oikeassa, kuulostaa siltä, että puhut jostain ihan muusta henkilöstä itse keksimilläsi ominaisuuksilla.

AP, älä syytä muita lukukyvyttömyydestä, vaan onko tullut edes mieleen katsoa peiliin ja miettiä, osaatko ilmaista itseäsi selkeästi.