Nyt miehen kaveri suuttu mulle, voi ei....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Se hölmö meni laittamaan miehen yllärisynttäreiden kutsun myös miehelle itselleen s-postilla! Nyt se kaveri haluaa mun menevän miehen s-postiin ja poistavan sen, mutta kun mä en halua mennä!! Salasana on tossa ylhäällä, mutta mies on sanonut että on niin mukavaa kun voi luottaa etten mene hänen posteihinsa... Eikö sitä saa millään muulla pois sitä postia?!

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
No kyllä mä kävisin poistamassa sen viestin. En kyllä todellakaan lukisi muita viestejä ja varmaan sanoisin miehelle sitten jälkikäteen mitä tein ja miksi.

Näkeekö siitä sitten tyyliin että milloin on kirjauduttu viimeksi? Äh, hemmetin tohelo se yks.

Mä kävisin kyllä myös poistamassa sen viestin. Eihän sun tarvii mitään muita viestejä sieltä lukea. Ja sitten kun yllärikemut on ohi, kerrot reilusti miehelle mitä tuli tehtyä, tuskin hän siitä suuttuu... Meillä mä toimin miehen sihteerinä ja sen pyynnöstä käyn melkeinpä päivittäin tsekkaa sen meilit, kun ei se itse jaksa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
No kyllä mä kävisin poistamassa sen viestin. En kyllä todellakaan lukisi muita viestejä ja varmaan sanoisin miehelle sitten jälkikäteen mitä tein ja miksi.

Näkeekö siitä sitten tyyliin että milloin on kirjauduttu viimeksi? Äh, hemmetin tohelo se yks.

Riippuu ihan palvelimesta. Mulla yliopiston webmail näyttää, mut esim. hotmail ei.

no jos kerta luottamus pelaa niin ei kai miehesi sitte suutu vaikka huomaisi sinun siellä käyneen. Onhan sinulla syy miksi kävisit,joten itse en ainakaan tuollaisesta potisi huonoa omaa tuntoa.

Yhteistyössä