KERTOKAA MULLE! MITEN MIEHEN VOI RAISKATA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja looginen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meinaatko tosiaan, että aina kun mies ja nainen "nussii" niin nainenhan siinä tekee miehelle palveluksen antamalla pillua? Ehee...

Mulle ei mene tuonne kupuun sitä ajatusta että miehen voi raiskata. Miten sen voi jos sillä ei seiso?

Ja kun miehellä seisoo niin mies haluaa...

Asiaa kysyn, koska kaveri oli lukenut ulkolaista lehteä jossa mies on haastanut naisen käräjille raiskaamisestaan.

miehen raiskaus on jopa niin helppoa ja yksinkertaista ettei siihen viitsi eikä tarvitse vaivautua. parempi antaa luulla että mies raiskaa naisen.tai jos on saatava munaa sillä palavalla sekunnilla niin nainen tekee pari elettä ja kohta ollaan touhun päällä. se totuus on saanut väkivaltaiset raiskaukset tapahtuun.

Siksi mä olen aina ollut just sitä mielt et raiskaus on aina naisen "vika", ku eihän sitä tapahdu jos nainen ei anna sille aihetta, eli houkuttele antamalla eleitä tai pintaa.

Toi on just ehkä muslimimaissa se hyvä juttu, siel osataa naisia arvostaa niinku oikeesti, eikä saateta sellasee tilanteesee joka päivä, niitä rakastetaan kotona ja sillain ku naista kuuluuki rakastaa.

Siksi mä olen aina ollut just sitä mielt et raiskaus on aina naisen "vika", ku eihän sitä tapahdu jos nainen ei anna sille aihetta, eli houkuttele antamalla eleitä tai pintaa.

Toi on just ehkä muslimimaissa se hyvä juttu, siel osataa naisia arvostaa niinku oikeesti, eikä saateta sellasee tilanteesee joka päivä, niitä rakastetaan kotona ja sillain ku naista kuuluuki rakastaa.

Oletko ihan pihalla? Muslimithan ne vasta naisiaan raiskaavatkiin - ihan kotioloissa.

Kyllä tuosta täytyy suurin osa olla teidän kristittyjen keksittyä puppuu, siellä elämä rakentuu perheen ja lasten ympärille, nainen on arvostettu!

Jos jossain naisia raiskataa kotona niin täällä pohjoismais, känniset ukot raiskaa jopa vaimojaa päivittäin, arabit muslimimaissa eivät edes käytä alkoholia!

Nyt kun joku nosti tämän iän ikuisen ketjun uudelleen niin konkreettisesti miehen raiskaus on ehkä todennäköisintä jos juonut sopivasti, nukkuu ja seisoo. Silloin on tiedoton, mutta pääsee ratsaille. Ja seisomaan saa kun koskettelee unissaankin oikeista kohdista. Ilmeisesti joku hermo aina toimii vaikka nukkuisikin.

Sitten se toinen tapa on tunkea jotain hanuriin. Ilmeisesti suihin otto ei mene raiskaukseksi.. Vai oliko pakottaminen juuri raiskaus niin silloinhan se menee.

> Mulle ei mene tuonne kupuun sitä ajatusta että miehen voi raiskata. Miten sen voi jos sillä
> ei seiso?
>
> Ja kun miehellä seisoo niin mies haluaa...

Asiaa kysyn, koska kaveri oli lukenut ulkolaista lehteä jossa mies on haastanut naisen käräjille raiskaamisestaan.

Meinaatko tosiaan, että aina kun mies ja nainen "nussii" niin nainenhan siinä tekee miehelle palveluksen antamalla pillua? Ehee...

Vanhan nostoa.

Aivan. Tämä ajattelutapa tuntuu elävän sitkeästi. Aiemmin lueteltiin jo monia mahdolllisuuksia miehen raiskaamiseksi. Todennäköisesti miehen raiskaaminen "perinteisesti" naisen toimestakin onnistuisi. Tunteen lisäksi elin kun reagoi myös fyysiseen kiihotukseen. Jos nainen ottaa sidotun miehen peniksen suuhunsa, niin veikkaan, että useimman miehen parru heräisi eloon. (Mikä fantasia, mutta tosielämässä raiskaus!)

Vastaavasti naisetkin todennäköisesti kostuvat. Voivat saada jopa orgasmin? Tuskin muualla kuin eteläisemmissä maissa voitaisi väittää, ettei kyse olisi raiskauksesta, jos nainen kiihottuu fyysistesti raiskauksen yhteydessä.

Kuinka niin monet naiset ajattelevat, ettei ole raiskaus, jos mies vasten tahtoisesti pakotetaan seksiin? Pakottamisen ei tarvitse aina olla fyysistä...

Yhteistyössä