Nyt meni hermot tauteihin!

Nyt meni hermot tämän syksyn tautimäärään! Saisi tulla pirun äkkiä pakkaset, eikös sanota, että liikkeellä olevat pöpötkin vähenis puolella kun olis kunnon pakkasia...?!

Meillä 3-v. ja 7 kk ovat nyt olleet kohta 6 viikkoa kipeinä ja nyt mä en enää jaksa! 5 viikkoa sitten tuli kummallekin virustauti nuhineen ja kuumeineen, se jatku kummankin korvatulehduksena. 3-v. korvatulehdus parani, mutta sai viikon päästä toisen viruskuumeen! Vauvalta ei edes korvatulehdus parantunut vaan jatku viikkotolkulla. Sitten sai heti perään toisen viruskuumeen. Ja nyt kun meillä ehdittiin olla jopa 4 päivää terveinä (!) niin uskomatonta kyllä 3-v. heräsi eilen aamulla ja oksensi mun päälle! Nyt 3-v. makaa sohvalla kuumeessa, vauva alkoi juuri oksennella ja MULLA MENI HERMOT.

Voiko tällasta edes olla? Joulu tulee just ja en ole 6 viikkoon päässyt oikeastaan poistumaan kotoa, lahjat hankkimatta ja kaikki muu tekemättä ja just nyt en jaksa ajatellakaan...

Huoh... En toivo kenellekään samaa, mutta onko mun lapsilla nyt jotenkin erityisen herkkä aika saada kaikki taudit vai liikkuuko näitä muuallakin? Voiko tällaista huonoa tuuria edes olla???

sama homma
Kyllä täälläkin tuntuu tauteja riitävän. Johtuisko noista kosteista keleistä, että pöpöt oikeen juhlii. Yritetään jaksaa. Ei pidä stressata joulusta. Joulu tulee kuitenkin ja lasten varmaan tärkeintä saada jotain. Aikuisten lahjoista en stressaa pätkän vertaa enkä joulukorteista. Jos ei ehdi niin ei ehdi. Jos joku ei ymmärrä niin oma on häpeänsä. :eek:

Täällä kans
meillä kans 2kk sairastettu, yksi viikko oltu syyskuun jälkeen terveenä..Pistää sen takia niin vihaksi, kun sairaat pikkulapset viedään hoitoon tartuttamaan, ja työpaikalle tullaan sairaana myös muita tartuttamaan. Koululaiset käsketään kouluun vaikka kuumeisena. 10v aikana tämä on tällaiseksi mennyt, ennen sentään pidettiin järki päässä näissä asioissa... Enkä välitä kuulla keneltäkään että"saahan sitä taudit mistä vaan, että pitäskö kotiin jäädä ". Sillä olen sitä mieltä että, pitäisi. Pitäisi sairastaa taudit loppuun kotona! Työpaikalla poissaolot lisääntyvät ja paineet kasaantuvat vielä siellä oleville. Heillä sitten sairaat lapset kotona jne. Hoitohlökuntakin sairastaa, joten hoidossa olevat lapset kärsivät sitten siitä kun hoitajia koko syksyn liian vähän. Loputon suo. Kun ei välitetä kuin itsestä. Niin monessa asiassa tulee tämä itsekkyyden ihannointi esille nykyisin. Minä minä minä, mulle mulle mulle. Kyllä on kivaa... \|O :kieh:

Täällä kans ollu oikees vuosikymmenen yskä kk. kaikki yskiny minä ja lapset (iskä pääsi kerrankin vähällä)Viimeyönä mentii anbulanssilla sairaalaan laryngiitin kourissa 5v kans ja kaikki syödään ny antibiootteja.Synttärit olis molemmilla lapsilla reilun viikon päästä ja joulu tulee :( huoh)Pakkaset auttais varmaan että edes osa pöpöjä kuolis?

Sama täällä,me sairastettiin 2½kk niin et aina jompikumpi muksuista oli kipee tai vanhemmat!Ikinä ei näin paljoo oo menny lääkkeisiin rahaa!Oli sitten 3 korvatulehdusta,keuhkoputkentulehdus,silmätulehdukset ja itsellä 2 poskiontelotulehdusta ja miehellä kuukauden kurkku tosi kipee!Nyt ollaan muutama viikko oltu terveenä kunnes neidin 10kk alko taas nenä vuotaan ja yöllä edelleen yskitään...hohhoijaa...rankkaa on ollu ja hermoja raastanu ja poru on tullu enemmän kun kerran!Ilmeisesti tänä lämpimänä syksynä tosiaan pöpöjä on enemmän liikkeellä ja kun on ollut kipeenä ne uudetkin herkemmin tarttuu kun vastustuskyky on alhainen...mut voimia kaikille samassa jamassa oleville...ehkä tämä tästä joskus!! :hug:

kevätesikko
Mun ainokaiseni sairasti viikko sitten vatsaflunssan, sen jälkeen sai nuhakuumeen ja keuhkoputkentulehduksen. Yöt ovat aivan kamalia, kukaan ei nuku paria tuntia pidempiä jaksoja, kun hän itkee ja yskii. Päivällä ei jaksa mitään tehdä, vaan potilas nukkuu 3-6 tuntia! Mulla hermot myös kireällä, mutta huomenna meinaan mennä töihin ja jättää potilaan isovanhempiensa hoivaan loppuviikoksi. Meillä sentään sairastetaan taudit loppuun asti eikä viedä puolikuntoista lasta hoitoon muualle.

Yhteistyössä