hermot meni.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Mulla meni hermot nyt ihan lopullisesti ja mä en vaan jaksa enää...jokaikinen viikonloppu kun mun miehen tyttö on meillä niin kun sunnuntai tulee ja on lapsen palauttamisen aika niin alkaa tekosyyt että ei voi lastaan ottaa takasin millon on mikäkin syy...todellinen syy on krapula ja kerta mies ei ilmota asiasta mihinkään niin minä ilmotan ja soitan soskuun että tämä homma ei toimi ollenkaan...

ärsyttää kun maanantaisin mies menee töihin ja mulla on työ kanssa niin mihinkäs muksu sit laitetaan ku ei äitnsä voi takas ottaa...
Mä olen niin kypsä tähän juttuun............ \|O

Yritä keskustella miehesi kanssa että hän sanoisi ex:lle että jos on sovittu että lapsi palautetaan sunnuntaina niin se sitten palautetaan kans ja jos ei mene jakeluun niin voitte vihjaista että voimmehan ottaa yhteyttä soskuun ja sanoa että mihinkäs muksu sit laitetaan ku ei äitinsä voi takas ottaa vaikka palautuspäivästä oli jo sovittu ja että tämä sama rulianssi vaan toistuu ja toistuu. voithan sinäkin sanoa lapsen äitille jos miehesi ei halua puhua hänelle, mutta tietenkin miehen suostumuksella ettei tule turhaa kränää.

Jos miehesi ei suostu asiasta puhumaan exälleen nii sano hänelle että sinähän se lapsesi joudut hoitamaan maanantaisin yms sitten. Koska sinä et ole velvollinen hoitamaan miehesi lasta etkä varsinkaan sen uhalla että joutuisit olemaan poissa töistä tai järjestämään hoitoa lapselle.

Onko millainen tapaamissopimus?

Koeta jaksaa!

Hei!
Onko äidillä oikeasti alkoholiongelma? Jos on, niin silloin pikaisesti yhteys sosiaalityöntekijään, ajattele, miten turvaton lapsen tilanne on. Minkä ikäinen lapsi on?

Itselläni meni tänä kesänä lopullisesti hermot miehen ex:n toimintaan. Tosin lapset asuvat meillä ja tapaavat äitiään vain joka toinen vkl, jos silloinkaan, jos äiti on selvinpäin.

Muistakaa kuitenkin, että lapsi on täysin syytön tilanteeseen. Kannattaa miettiä myös sitä vaihtoehtoa, että tyttö olisi kokonaan teillä, jos se olisi turvallisin/paras vaihtoehto lapsen kannalta. Tuntuu kamalalta ajatella, mitä liikku pienen lapsen päässä, kun äiti ei haluakaan kotiin...

Tsemppiä, tiedän, että tilanne ei ole helppo.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 13:39 Paha äitipuoli kirjoitti:
Hei!
Onko äidillä oikeasti alkoholiongelma? Jos on, niin silloin pikaisesti yhteys sosiaalityöntekijään, ajattele, miten turvaton lapsen tilanne on. Minkä ikäinen lapsi on?

Itselläni meni tänä kesänä lopullisesti hermot miehen ex:n toimintaan. Tosin lapset asuvat meillä ja tapaavat äitiään vain joka toinen vkl, jos silloinkaan, jos äiti on selvinpäin.

Muistakaa kuitenkin, että lapsi on täysin syytön tilanteeseen. Kannattaa miettiä myös sitä vaihtoehtoa, että tyttö olisi kokonaan teillä, jos se olisi turvallisin/paras vaihtoehto lapsen kannalta. Tuntuu kamalalta ajatella, mitä liikku pienen lapsen päässä, kun äiti ei haluakaan kotiin...

Samaa mieltä. Lasta ei saa laittaa sijaiskärsijäksi. Voisiko lapsi tulla teille, tarvitsee kunnolliset vanhemmat????

Tsemppiä, tiedän, että tilanne ei ole helppo.

Yhteistyössä