Nyt meni hermot TÄÄ MEINAA SOTAA!!! Osa2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ennen samanlaiset naapurit tai oikeestaan sen perheen isän äiti :) rivarin piha ja meidän pihan puolella oli iso sireenipuska, tontin rajalla mutta kuitenki meidän pihan puolella. Aina kun se niiden mummo tuli niille kylään yritti saksia sitä meidän pensasta :o jonkun kerran karjasin sille että annahan sen pensaan olla. Sen jälkeen se tuli aina päivystämään niiden aidalle ja kurkki meille olkkariin sisään, teki mieli vetää housut alas ja pyllistää sille mummolle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
menet sanomaan asiasta ja sanot että jos tulevat tontille vielä niin asia menee eteenpäin..ei tuo kivaa ole,mutta kannattaa asiallisesti koittaa puhua ensin.

Niin no milläs mä loppujen lopuksi todistan että he ovat siellä olleet... Pitäiskö mun laittaa olohuoneeseen kamera kuvaamaan muutamaks yöksi jos saisin todisteita? Mä sanon sitte kuvanneeni pöllöjä ja sattuivat "vahingossa" tulemaan kameraan eihän se sillon oo laitonta kuvaamista :D

saa kai omaa pihaa kuvata.

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
On sulla kyllä oudot naapurit! Mikähän ihmisiä vaivaa?? Äsken luin tän jutun: http://www.iltalehti.fi/espoo/200904299493836_eo.shtml ja nyt palstalla puhutaan myös naapurisodasta...

Miksi ihmisillä vinksahtaa? :o :o

Kyllä on törkeitä naapureita... ei sulla satu olemaan ketään tuttua poliisia. Voisi mamman mekko tutista jos heiltä tultaisiin kysymään silminnäkijähavaintoja teidän pihalla kukkavarkaissa käyneistä ihmisistä... tai mene pokkana itse kysymään, että satuitteko mitään näkemään, kun aiot tehdä rikosilmoituksen... tuon ikäiset ihmiset kunnioittaa yleensä auktoriteettejä ja poliisin mainitseminenkin saisi varmaan touhut loppumaan.

On sulla kyllä oudot naapurit! Mikähän ihmisiä vaivaa?? Äsken luin tän jutun: http://www.iltalehti.fi/espoo/200904299493836_eo.shtml ja nyt palstalla puhutaan myös naapurisodasta...

jestas! :o :o :o

Jos mä meen nyt takas tonne pihalle hetkeks ku hiukan rauhotuin. tuun kyllä kattomaan jos olis vielä lisää ideoita...

Huom!: TÄNNE SAA LAITTAA IHAN MITÄ PÄÄHÄN PÄLKÄHTÄÄ JA TOTEUTTAA MUN KAUTTA NIITÄ ILKEIMPIÄKIN KOSTOJA JOTKA ON NAAPURILLE HALUNNU KOSTAA....MÄ KYLLÄ ILOLLA NAPAUTAN NOITA!!!! :kieh: :kieh:

no elä kuiten mitään semmosta tee mistä joudut ite edesvastuuseen, ei mikään idiootti oo sen arvonen :hug:

:o Karmea juttu. Hulluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Jos mä meen nyt takas tonne pihalle hetkeks ku hiukan rauhotuin. tuun kyllä kattomaan jos olis vielä lisää ideoita...

Huom!: TÄNNE SAA LAITTAA IHAN MITÄ PÄÄHÄN PÄLKÄHTÄÄ JA TOTEUTTAA MUN KAUTTA NIITÄ ILKEIMPIÄKIN KOSTOJA JOTKA ON NAAPURILLE HALUNNU KOSTAA....MÄ KYLLÄ ILOLLA NAPAUTAN NOITA!!!! :kieh: :kieh:

no elä kuiten mitään semmosta tee mistä joudut ite edesvastuuseen, ei mikään idiootti oo sen arvonen :hug:

En tietenkään tee :kieh: :laugh: :)