harmaanainen
Mies on alkoholisti ja tekee todella usein niin että lähtee vaan ryyppäämään moneksi päiväksi eikä välitä minun sanoistani. On ollut minua kohtaa väkivaltainen lasten nähden muutaman kerran ja aina humalassa suuttuessaan käyttäytyy uhkaavasti minua kohtaan. Taas teki sen että lähti juopottelemaan heti aamusta ja lupasi tulla vähän ajan päästä kotiin, no kappas ei ole vieläkään kotona. Ilmoitin hänelle että nyt riitti mä ansaitsen jotain paljon parempaa ja ennen kaikkea lapset ansaitsee kodin jossa ei riidellä ja huudeta koko ajan.
Nyt mietinkin että miten tämä lapsiin vaikuttaa? Meillä on kaksi alle 2v lasta. Ja tiedän että kun meille ero tulee niin miehen selvät päivät ovat siinä. Epäilen suuresti että pystyisi elämään niin että voisi lapsia luokseen ottaa. Jota ihan kamalasti toivon, koska isänä hän on mahtava kun on selvinpäin. Rakastaa, hoitaa, leikkii ja huolehtii. Parisuhteessa vain ei osaa elää.
Nyt mietinkin että miten tämä lapsiin vaikuttaa? Meillä on kaksi alle 2v lasta. Ja tiedän että kun meille ero tulee niin miehen selvät päivät ovat siinä. Epäilen suuresti että pystyisi elämään niin että voisi lapsia luokseen ottaa. Jota ihan kamalasti toivon, koska isänä hän on mahtava kun on selvinpäin. Rakastaa, hoitaa, leikkii ja huolehtii. Parisuhteessa vain ei osaa elää.