Nyt mä tavitsen apua!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mulla tärähti rikki oikean puoleinen pyyhkijä autosta |O Ihan kivaa kun vettä tulee niin ettei eteen näe |O Aja siinä nyt sitten autolla....

Mikähän sieltä meni???? Ja korjauskustannuksia en tahdo juuri nyt samalla sekunnilla edes ajatella :snotty: :snotty: Ne on kuitenkin taas kohtuulliset mun tuurilla :snotty: :snotty:

Mä olen käsittänyt että jos pyyhkijöiden moottori menee rikki, niin kumpikaan pyyhkijä ei toimi :ashamed:

Onko niillä molemmilla omat mottorit?
Oppii taas uutta asiaa autosta :xmas:

Tosin mä en olekkaan mikään autonero :ashamed: :xmas:

tai sitten pyyhkijän moottorista meni jokin ratas tms. jos se moottori kuitenkin pitää ääntä eli siis yrittää saada pyyhkijää liikkeelle ja vasen puoli kuitenkin toimii.
tod. näk. kuitenkin pitäis tässä tilanteessa koko moottori vaihtaa kuin korjata vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Eli mä joudun odottamaan että tuo mies-olento raahautuu katsomaan mikä sitä vaivaa :kieh:

No siinähän menee hyvin tovi :kieh:

Ota se suojus siitä sulan varresta (varren juuresta) irti ja kiristä juuressa oleva mutteri... saattaa auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vaihdat pyyhkijän tietenkin.. Tai laitat paikoilleen jos on irti.

Öö , kun se vipu? missä se pyyhkijä on kiinni ei liiku ollenkaan. Muutenhan mä olisinkin vaihtanut jo sen sulan =)

Luultavasti vivustosta on pettänyt akselitappi, joka välittää momentin pyyhkijän varrelle. Moottori pyörittää vivuston avulla molempia ja jos toinen toimii, on moottori kyllä ihan kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Öö , kun se vipu? missä se pyyhkijä on kiinni ei liiku ollenkaan. Muutenhan mä olisinkin vaihtanut jo sen sulan =)

Luultavasti vivustosta on pettänyt akselitappi, joka välittää momentin pyyhkijän varrelle. Moottori pyörittää vivuston avulla molempia ja jos toinen toimii, on moottori kyllä ihan kunnossa.

Kiitos tiedosta.

*lähtee pätemään miehelle * mäpäs tiedän mikä on vikana :xmas: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja :

MIssä kohtaa tuo akselitappi sijaitsee?

Mies autoa näkemättä ilmoitti , että vivusto p**na, ei hän tuossa pihassa voi mitään sille tehdä :headwall: :headwall:

Eli mistä mä saan ostettua sen akselitapin (, myöskin???)???

Yhteistyössä