nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

entäs tämä?kaveri osti huutonetistä autoon jotain varaosia.paketti tuli täynnä
tyhjiä kaljatölkkejä.tuttu huijari kuulemma kys poliiseilta asiaa tiedusteli.mahoton saada rahojaan takasin kun on persaukinen tapaus

itse olen odottanut yhtä maksua kohta 3vko:a... :/ ja pitänyt tuotetta varattuna...aina muka maksanut muttei suoritusta näy tilillä...inhottavaahan se aina on odottaa ja odottaa, mutta tälläisille tapauksille ei vaan voi mitään :/ onneksi en ole toimittanut tuotetta... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
kaks päivää sitte se on viimein täällä kirjautunu..tuskin vastaa mun viesteihi ennää..

Tänään kirjoitellut tuolla kirpalla.Laita sen johonkin myynti-ilmoitukseen viestiä missä housut viipuu jos ei yv:hen vastaile!!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
jos olet maksanut ne sen omalle tilille niin sulla on sen ihmisen sukunimi,,

tosi törkeetä toimintaa

no ei se laittanu nimee ku tilinumeron vain mihi maksaa ja saajaksi kirjotin vain Taija ku sen se nimekseen ilmotti..liekö sekää totta.. :whistle:

Ite kyl kysyn myös sukunimee jos jotain ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Ja eikä kahdessa paikassa samaan aikaan saa myydä tuotteita niin lukee huutiksessa!

Eli ilmoitus asiasta huutikselle. Myyjä heitetään silloin ulos B) .

Eikös täällä ole monesti noita huutislinkkejä kuitenkin?Jos myyjällä oli kirpalla linkki huutiksen ilmoitukseen?

Eikö ne farkut ole myyty / huuto sulkeutunut 14.4. jo..? Mitä mä en nyt käsitä... Siis ostit huhtikuun lopussa farkut, jotka oli menneet huutonetissä kaupaksi jo kuun puolivälissä? Mulla ei nyt mene jakeluun :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö ne farkut ole myyty / huuto sulkeutunut 14.4. jo..? Mitä mä en nyt käsitä... Siis ostit huhtikuun lopussa farkut, jotka oli menneet huutonetissä kaupaksi jo kuun puolivälissä? Mulla ei nyt mene jakeluun :ashamed:

Ap osti farkut 2+ kirpparilta. Ja myöhemmin huomasi että myyjä oli myynyt oletettavasti samat farkut jo huutonetin kautta jollekin toiselle.
Eli myyjä myi täällä olemattomia farkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:

Ap osti farkut 2+ kirpparilta. Ja myöhemmin huomasi että myyjä oli myynyt oletettavasti samat farkut jo huutonetin kautta jollekin toiselle.
Eli myyjä myi täällä olemattomia farkkuja.

Nii ei kattonu tuosta linkistä kirppari-ilmossa jo, että ne housut on jo myyty, vai?

no en kattonu et millo kaupat niistä tehty huutiksessa mut ostaja antanu palautteen 30.4 myyjälle ja minä oli jo tuolloin maksanu ne farkut jotka kuitenki olivat silloin uudella omistajalla..sattumalta huomasin kurkata myyjän huutis ilmotuksen ja huomaisn et ne olivat jo myyty toiselle vaikka minä ne olin maksanu.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Ja eikä kahdessa paikassa samaan aikaan saa myydä tuotteita niin lukee huutiksessa!

Eli ilmoitus asiasta huutikselle. Myyjä heitetään silloin ulos B) .

Eikös täällä ole monesti noita huutislinkkejä kuitenkin?Jos myyjällä oli kirpalla linkki huutiksen ilmoitukseen?

nää housut oli ihaneri ilmotuksessa myynnissä täällä.siinä ei ollu tuota huutis linkkiä ollenkaa,mainosti vain näitä farkkuja,joitakin kenkiä ja mitähä siinä ny oli..en jaksanu ettiä sitä alkuperästä ilmotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ite töpännyt:
pakkohan sen on näkyy jos maksaa jonkuin tilille.ihme hommaa.ite mokaillut
tai sit posti hävittänyt.heti rikosilmoituksia tekemässä haloo?

siis mitä nää sekoilet???
sehä on iha sama mitä nää siihe saajan kohalle kirjotat..se menee läpi vaik siin lukis et paska!!
ja se mitä oot siihe kirjottanu ni tiliotteella se myös niin näkyy!

Yhteistyössä