nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
kaks päivää sitte se on viimein täällä kirjautunu..tuskin vastaa mun viesteihi ennää..

Tänään kirjoitellut tuolla kirpalla.Laita sen johonkin myynti-ilmoitukseen viestiä missä housut viipuu jos ei yv:hen vastaile!!

joo,oon laittanu ja s-postia kans mut kun ei se vastaa prkl!!

Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Jos sulla on nettipankki niin voit selata maksettuja laskuja ja sieltä pitäisi näkyä henkilön koko nimi jonka tilille rahat laitetaan. Jos vaikka itse kirjoittaa vain etunimen, lukee siellä myös sukunimi. Itse siirsin siskon tilille kerran rahaa ja laitoin vaan etunimen maksaessa. Maksamisen jälkeen näkyin koko nimi sieltä.

mulla näkyy vain se mitä ite siihe kirjotan.

No jos se eilen vastasi, niin jos nyt odotat sen pari pankkipäivää että näkyykö? En minäkään vastaisi jos koko ajan olisit pommittamassa. Sitä paitsi, jos se olis vastannut että joo, on maksanut, niin et olis uskonut sitä kuitenkaan ennen kuin rahat tilillä näet, vai mitä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
mulle s-postiin et sorry,sen moka,aiko palauttaa rahat mut viel ei oo kuulunu rahoja.
tänää laitoin viestii et joko on maksanu rahan ni ei se vastaa...

:/ :/ :/ :/

:/ aivan.
kyllä on kumma tyyppi!!
ja huutis ilmotuksessa vaatteiden sijainti on espoo mut mä sain tiedon et se asuu pieksämäellä..leikisti ku muka olin ostama siltä niit rintsikoita että saan ne sen tiedot.
ja taatusti en osta mitää siltä enkä aio ilmottaa etes että antaa olla,mitää en osta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ite töpännyt:
pakkohan sen on näkyy jos maksaa jonkuin tilille.ihme hommaa.ite mokaillut
tai sit posti hävittänyt.heti rikosilmoituksia tekemässä haloo?

siis mitä nää sekoilet???
sehä on iha sama mitä nää siihe saajan kohalle kirjotat..se menee läpi vaik siin lukis et paska!!
ja se mitä oot siihe kirjottanu ni tiliotteella se myös niin näkyy!

tää ite töpännyt taitaa olla syyllinen ite.

mulle s-postiin et sorry,sen moka,aiko palauttaa rahat mut viel ei oo kuulunu rahoja.

Toivotaan että rahat saisit.Ja luulisi ainakin vastaavan että rahat on laittanut (jos on).

Toivotaan että rahat saisit.Ja luulisi ainakin vastaavan että rahat on laittanut (jos on).

joo,tänää laitto s-postia että on just maksanu sampon kautta rahan.
kysy sit multa et määkö huusin ne rintsikat ja haluunko ostaa ne!!! :o
vastasin vain että no en halua tosiaankaa,huusin vain sen takia että saan sen yht.tiedot ku se ei tunnu viesteihin vastaavan.

No jos se eilen vastasi, niin jos nyt odotat sen pari pankkipäivää että näkyykö? En minäkään vastaisi jos koko ajan olisit pommittamassa. Sitä paitsi, jos se olis vastannut että joo, on maksanut, niin et olis uskonut sitä kuitenkaan ennen kuin rahat tilillä näet, vai mitä? ;)

en uskokkaa ennen kuin näen ne rahat.
uskosikko ite? :)

vastasin vain että no en halua tosiaankaa,huusin vain sen takia että saan sen yht.tiedot ku se ei tunnu viesteihin vastaavan.

Ja sitten hän voikin syyttää Sampoa rahojen hukkaamisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Jos sulla on nettipankki niin voit selata maksettuja laskuja ja sieltä pitäisi näkyä henkilön koko nimi jonka tilille rahat laitetaan. Jos vaikka itse kirjoittaa vain etunimen, lukee siellä myös sukunimi. Itse siirsin siskon tilille kerran rahaa ja laitoin vaan etunimen maksaessa. Maksamisen jälkeen näkyin koko nimi sieltä.

mulla näkyy vain se mitä ite siihe kirjotan.

Minulla on tili Nordeassa ja kun maksaa jonkun tilille niin maksetuissa lukee nimen kohdalla vain se jonka on kirjoittanut. Lisäsi maininta "saaja maksajan ilmoittama". Näin oli esimerkiksi silloin kun maksoin vuokraa yksityishenkilön tilille ensimmäistä kertaa.
Jos olen laittanut rahaa aikaisemmin esim. äitini tilille niin silloin näkyy myös uusissa maksuissa koko nimi vaikka kirjoittaisinkin vain etunimen. Kun on kerran koko nimen ilmoittanut niin silloin se näkyy tulevissa maksuissa aina. Ei siis ensimmäistä kertaa maksettaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja pysy kaukana kirppareista:
osta seuraavan kerran suoraan kaupasta ei tartte tänne tulla itkemään muutamasta eurosta.oot kuule aika lapsellinen

enpä ostakkaa jos löydän käytettynä mieluiset!
mulle 15? on täyttä rahaa,sulla on vissii nii paljo ylimäärästä et on vara antaa tuosta nuin vaa se jollekki saatanan ääliölle joka tieten tahtoen tekee tommosia kauppoja!
pysy sinä kaukana tästä palstasta eläkä tuu tänne mua neuvoon,kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

Ja sitten hän voikin syyttää Sampoa rahojen hukkaamisesta...

joo voiha se kokeilla sitä mut onneksi nuo asiat on kuitenki,toivottavasti,selvitettävissä olevia et mihi raha menny.

osta seuraavan kerran suoraan kaupasta ei tartte tänne tulla itkemään muutamasta eurosta.oot kuule aika lapsellinen

rahaa se on "muutama" eurokin, joillekin jopa isokin raha!
Ja tottahan tollanen huijaaminen ottaa kupoliin ja siitä saakin valittaa ja räyhätä.
jos tollaset huijaamiset annettas mennä vaan villasella, huijaajat saa jatkaa vaan rauhassa touhujaan :/

:headwall: Olkoon kyse kahdesta eurosta tai kahdesta sadasta, minusta tässäkin pääosassa on epärehellisyys. :headwall: Tästä on lapsellisuus ap:n osalta kaukana. Ainoat lapselliset olette sinä ja epärehellinen myyjä.

Onkohan ap:n rahat tullu?

Vastaan AP:n puolesta ja pyynnöstä, että ei ole vielä saanut rahoja takaisin.

Myyjä on omien sanojensa mukaan maksanut rahat Ap:n tilille viime viikon keskiviikkona mutta tänäänkään niitä ei ollut vielä tullut.

myyjä kusettaa....
kun siirrät rahaa yhdestä pankista toiseen menee korkeintaan 3 päivää...
jos ei näy vieläkään rahoja, tekisin rikosilmoituksen. nimi, sukunimi, tilinumero ja pankki on tiedossa....
kaksi tai kaksisataa euroa on rahaa...

Yhteistyössä