nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Mutta voisko olla mahdollista,että sillä olis kahdet samanlaiset farkut?Mä en haluais periaattestakaan uskoa,että löytyy tuommosia ihmisiä jotka huijaa ihan tarkoituksella... :/

no tuskin,ja sama kuvailu housuista mitä kuvaili täälläkin.

Vitsi että pistää kiukkuiseksi!
Hyvä että kerroit mikä nikki kyseessä, osaapa jatkossa varoa niin tuolla kirppis-osiossa kun huutiksessakin.
Mä en ymmärrä miten joku voi olla niin dorka.
Tasan tarkkaan tiesi että oli myymässä farkkuja kahdelle eri ihmiselle, varsinkin kun ei enää vastaa ap´n viesteihin.
Luulisi edes kaikessa hiljaisuudessa palauttavan rahat, jos ei ole pokkaa vastata viesteihin ja myöntää virheensä.

jos se taulapää on menny synnyttymään, laskettuaika on kuitenkin kesäkuun alussa.. tai sit toi on vanhaa tietoo, mitä hänen nikikn kuvukses on. Mutta toivottavasti saat asiaan selvyyden ja rahat takas!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vitsi että pistää kiukkuiseksi!
Hyvä että kerroit mikä nikki kyseessä, osaapa jatkossa varoa niin tuolla kirppis-osiossa kun huutiksessakin.
Mä en ymmärrä miten joku voi olla niin dorka.
Tasan tarkkaan tiesi että oli myymässä farkkuja kahdelle eri ihmiselle, varsinkin kun ei enää vastaa ap´n viesteihin.
Luulisi edes kaikessa hiljaisuudessa palauttavan rahat, jos ei ole pokkaa vastata viesteihin ja myöntää virheensä.

aivan!
mut mä olin jo maksanu housut sille ku huutisostaja oli antanu palautteen 30.4 et kiitti kaupoista niin olin jo tuolloin maksanu ne housut.tää myyjä on laittanu mulle yv:n 28.4 et postittaa housut ku raha näkyy niin housutha on jo tuolloin olleet uudella omistajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja mammmaaaa:
jos se taulapää on menny synnyttymään, laskettuaika on kuitenkin kesäkuun alussa.. tai sit toi on vanhaa tietoo, mitä hänen nikikn kuvukses on. Mutta toivottavasti saat asiaan selvyyden ja rahat takas!!

mä ymmärsin et se on vanhaa tietoo!

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Joo, rikosilmoitus kehiin!
Todella, todella ikävää ja raivostuttavaa. Oppiipahan likka. :kieh: |O

aivan!
v*itun penikka saa kyl kuulla kunniansa!
housut ei maksanu kun 8? ja postarit 7,90? mut mulle se on liikaa ku en saa rahoille vastinetta ja kyse on periaatteestakin.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Joo, rikosilmoitus kehiin!
Todella, todella ikävää ja raivostuttavaa. Oppiipahan likka. :kieh: |O

aivan!
v*itun penikka saa kyl kuulla kunniansa!
housut ei maksanu kun 8? ja postarit 7,90? mut mulle se on liikaa ku en saa rahoille vastinetta ja kyse on periaatteestakin.

Joo ihan sama, vaikka kyse olisi vieläkin pienemmästä summasta, rikos se on silti, jos on vain ottanut rahat eikä niille mitään vastinetta antanut! Eli varastamista/petos. Eli laitonta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
jos olet maksanut ne sen omalle tilille niin sulla on sen ihmisen sukunimi,,

tosi törkeetä toimintaa

no ei se laittanu nimee ku tilinumeron vain mihi maksaa ja saajaksi kirjotin vain Taija ku sen se nimekseen ilmotti..liekö sekää totta.. :whistle:

no voi paska mikä akka.... :headwall:

jos olet maksanut ne sen omalle tilille niin sulla on sen ihmisen sukunimi,,

tosi törkeetä toimintaa

no ei se laittanu nimee ku tilinumeron vain mihi maksaa ja saajaksi kirjotin vain Taija ku sen se nimekseen ilmotti..liekö sekää totta.. :whistle:

no voi paska mikä akka.... :headwall:

kyllä |O

No johan on törkeetä! Rikoisilmoitsuta tekemään ihan periaatteen vuoksi vaan, voi nimittäin olla niin, että jos nyt annat asian vaan olla, niin kyseinen tyyppi alkaa myydä kaikkia tavaroitaan kohta kahteen kertaan, hyvää bisnestä varmaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
No johan on törkeetä! Rikoisilmoitsuta tekemään ihan periaatteen vuoksi vaan, voi nimittäin olla niin, että jos nyt annat asian vaan olla, niin kyseinen tyyppi alkaa myydä kaikkia tavaroitaan kohta kahteen kertaan, hyvää bisnestä varmaan :kieh:

niinpä!
mä pari päivää ootan et vastaako se mulle,jos ei niin sit poliisin luo!
toivottavasti saisin sen yht.tiedot siltä kuka ne farkut sit sai mun sijasta.

Mutta voisko olla mahdollista,että sillä olis kahdet samanlaiset farkut?Mä en haluais periaattestakaan uskoa,että löytyy tuommosia ihmisiä jotka huijaa ihan tarkoituksella... :/

no ihan hyvin ihmisellä voi olla kahdet samanlaiset farkut.heti leimataan huijariksi.ja ei oo kiva levittää nimimerkkejä täällä ennen kun on asiasta 100% varma.jotain rajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja eimyyjä:

no ihan hyvin ihmisellä voi olla kahdet samanlaiset farkut.heti leimataan huijariksi.ja ei oo kiva levittää nimimerkkejä täällä ennen kun on asiasta 100% varma.jotain rajaa.

Miksi sitten mainostaa vain huutislinkillä, eikä sano, että sitä ja sitä tuotetta kahdet.

Yhteistyössä