Kaksi lasta joista esikoinen päiväkodissa 5 päivänä viikossa n. klo 11-17.
Lapset siis 5/04 ja 1/07 syntyneet.
Me herätään aamulla 7-8 aikaan. Puen lapset, käyn itse pikasuihkussa ja toivon ettei ne tapa toisiaan sillä aikaa. Sitten puen itseni, syödään aamupalaa ja aletaan tehdä lähtöä päiväkodille. Sen jälkeen käyn kakkosen kanssa kaupassa tai asioilla jos tarvii, yleensä joka päivälle jotain asiointia riittää. Kotiin, ruokaa ja lapsi päikkäreille. Itse alan tehdä töitä eli katselen saapuneet tilaukset, laskutan ne, hoidan tukkutilauksia, tsekkaan verkkopankista maksaneet ja pakkaan postiin lähtevät tilaukset, yritän samalla juoda kahvia tai syödä jotain. Sitten pikkuinen herää, vaihdetaan vaippaa, tehdään kotihommia (imurointia, tiskejä, pyykkejä) ja otetaan välipalaa. 4 jälkeen pakkaan lähtevät postit ja pikkuihmisen autoon ja ajetaan hakemaan esikoinen päiväkodista. Kotona ollaan n. 17.30, teen ruuan ja syödään, leikitään pari tuntia, samalla hoitelen työjuttuja (en yleensä ehdi kaikkea päikkäreiden aikana), saatetaan käydä kylässä jossain, ehkä kaupassa... 8 aikaan alkaa iltapala ja nukutusrumba, eli syödään, pienemmälle vaippaa ja tissimaitoa, isommalle iltasatua. Tuurilla molemmat nukkuu kello 22:00 jolloin alkaa mun oma aika. Yleensä se menee työhommia tehdessä, nettisivujen päivitykset ym. hoidetaan aina yöllä. Nukkumaan joskus n. 23-02 välillä päivästä riippuen, hoidan yöheräämiset yksin ja aamulla sama rumba alusta. Ja juu, miestä ei kuvioissa ole. Reissuhommissa eikä asu samassa asunnossa, eli viikonloppuisin ehkä on maisemissa, viikolla korkeintaan yhden yön viikossa.
Kaksi viikkoa sitten kävin yksin paskalla. Se on sitä äidin omaa aikaa.