Nyt kun jouluna näkyi ilmaiseksi Plus tv...

Mullahan on plus tv-kortti itellä. Nyt piti näkyä ilmaiseks kaikki kanavat ilman korttiakin. Mulla oli kortti paikallaan, niin silloin näkyi kaikki mun oman paketin kanavat normaalisti, mutta muista herjas että ei sallittu. Kun otin kortin pois, ni näky kaikki mun pakettiin kuulumattomat kanavat, mutta niitä pakettiin kuuluvia ei? Miten siinä ois pitäny toimia, että ois oikeesti näkyny ne kaikki? Koitin hakea kanavia uudelleen kortin kanssa ja ilman ja siltikään en saanu samanaikaisesti kaikkia näkyviin...
 
"vieras"
Jep, mitä sitä päätään vaivaamaan. Mä olen sitä mieltä että tuo oli PLUS TV:ltä täysin harhaanjohtatavaa mainontaa ja siihen olisi oikeusasiamiehen pitänyt puuttua. Jos omistit kortin niin muut kanavat eivät olleet sallittuja- näkyihän ne, kunhan painelit ok nappulaa kahden sekunnin välein.

PLUS TV siis suoranaisesti valehteli mainonnassaan mutta eihän siitä voi valittaa kun ei siitä mitään maksettukaan. Tietääpä vaan ettei tuon mainontaan ole uskomista
 
"vieras"
Pitäisikö siitäkin haastaa TV-yhtiö oikeuteen ja valittaa oikeusapukuluttajansuojaliiiviasiamiehelle että ne eivät näkyneet ilmaiseksi kaapeli-TV alueella, vaan vain antennitaloukissa. Mikä muuten on antennitalous?
 

Yhteistyössä