Siis totta kai siellä laivalla on yleiset vessat... en mä nyt sitä kysynytkään. niin olitte tallinkilla mutta siljalla näköjään toisin...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siis.. Onhan laivalla muitakin kansia kun ulkokansi :headwall:
Laivan jokaikinen kerros on KANSI! Luuletko ap, että kansipaikat on merkattu niin että toiset pääsee kannelle 6, toiset kannelle 2, jotkut kannelle 9 ja loput ulos?
Voi pyhä yksinkertaisuus, sanon minä!
Just kesällä kävin kavereiden kanssa Tallinnassa ja kyllä me ihan ostoksilla käytiin laivalla ja syömässäkin. Eikä kustakaan tarvinnut kaiteen yli mereen, vaan ihan sisävessoja käytettiin..
Käytä vaikka COPY PASTEa ja liitä suoraan tänne palstalle se kohta tosta tekstistä jossa lukee että kansipaikalla matkustavat eivät saa oleskella laivan sisätiloissa.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis tässä on se suora linkki siihen http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/8C136D5B-0B32-4CEF-B4B3-65ED364F9CDC/0/Reisijateveo_eeskiri_FIN.pdf
TallinkSilja on samaa lafkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis totta kai siellä laivalla on yleiset vessat... en mä nyt sitä kysynytkään. niin olitte tallinkilla mutta siljalla näköjään toisin...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siis.. Onhan laivalla muitakin kansia kun ulkokansi :headwall:
Laivan jokaikinen kerros on KANSI! Luuletko ap, että kansipaikat on merkattu niin että toiset pääsee kannelle 6, toiset kannelle 2, jotkut kannelle 9 ja loput ulos?
Just kesällä kävin kavereiden kanssa Tallinnassa ja kyllä me ihan ostoksilla käytiin laivalla ja syömässäkin. Eikä kustakaan tarvinnut kaiteen yli mereen, vaan ihan sisävessoja käytettiin..
Eiks Silja ja Tallink ole nykyään yhtä samaa puljua...? Tää on kyl melkonen juttu. Ilta hyvillä mielin kun tätä lukee.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis totta kai siellä laivalla on yleiset vessat... en mä nyt sitä kysynytkään. niin olitte tallinkilla mutta siljalla näköjään toisin...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siis.. Onhan laivalla muitakin kansia kun ulkokansi :headwall:
Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajuaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Olen minä kyllä nukkunut laivan ulkokannella Italiasta Kreikkaan ja autossakin sai sillä laivalla olla matkan aikana, mutta siltikin, kansipaikka tarkoittaa sitä, ettei ole hyttipaikkaa. On oikeus matkustaa laivalla, useimmissa laivoissa on myös kansimatkustajille makuuosastoja, yhteistiloja, joissa joko kerrossänkyjä tai lepotuoleja, mutta millään SUomesta lähtevällä laivalla kansipaikka ei tarkoita sitä, että pitäisi olla ulkokannella
No niin lukeekinAlkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:esim. tässäkin lukee niin http://keskustelu.suomi24.fi/node/6288505
mikä tässä nyt on että SINÄ et tajua?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajuaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Olen minä kyllä nukkunut laivan ulkokannella Italiasta Kreikkaan ja autossakin sai sillä laivalla olla matkan aikana, mutta siltikin, kansipaikka tarkoittaa sitä, ettei ole hyttipaikkaa. On oikeus matkustaa laivalla, useimmissa laivoissa on myös kansimatkustajille makuuosastoja, yhteistiloja, joissa joko kerrossänkyjä tai lepotuoleja, mutta millään SUomesta lähtevällä laivalla kansipaikka ei tarkoita sitä, että pitäisi olla ulkokannella
No menkää sinne lepo-osastoon.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajua
Niin?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:esim. tässäkin lukee niin http://keskustelu.suomi24.fi/node/6288505
Onhan siellä laivalla esim. käytäviä missä on penkkejä ja kuten joku jo sanoi KANSIPAIKKALAISILLE oma huone mikä on täynnä tuoleja missä voi levätä. Ei missään ravintolassa tarvii koko aikaa istua. Alkaa kohta jo riittämään tämä selittäminen...Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajuaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Olen minä kyllä nukkunut laivan ulkokannella Italiasta Kreikkaan ja autossakin sai sillä laivalla olla matkan aikana, mutta siltikin, kansipaikka tarkoittaa sitä, ettei ole hyttipaikkaa. On oikeus matkustaa laivalla, useimmissa laivoissa on myös kansimatkustajille makuuosastoja, yhteistiloja, joissa joko kerrossänkyjä tai lepotuoleja, mutta millään SUomesta lähtevällä laivalla kansipaikka ei tarkoita sitä, että pitäisi olla ulkokannella
no kun ei ole siljalla sellaista...Alkuperäinen kirjoittaja Candide:No menkää sinne lepo-osastoon.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajua
Mutta eihän aapeellä oo lepo-osastolippuaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:No menkää sinne lepo-osastoon.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajua
Käyttäkää lentotuoli-osastoa!!Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:vai onko siellä laivalla sitten joku disco tms. missä on auki koko yön?
mikä siinä on kun sinä et tajua??? eihän ravintoloissa oleskella vaan kansipaikkalaisille varatussa huoneessa...Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Niin niin mutta eihän me nyt voida jäädä sinne ravintolaan yöksi kun se mene kiinni illalla! Mikä tässä on että te ette tajuaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Olen minä kyllä nukkunut laivan ulkokannella Italiasta Kreikkaan ja autossakin sai sillä laivalla olla matkan aikana, mutta siltikin, kansipaikka tarkoittaa sitä, ettei ole hyttipaikkaa. On oikeus matkustaa laivalla, useimmissa laivoissa on myös kansimatkustajille makuuosastoja, yhteistiloja, joissa joko kerrossänkyjä tai lepotuoleja, mutta millään SUomesta lähtevällä laivalla kansipaikka ei tarkoita sitä, että pitäisi olla ulkokannella
Niin me ei käsitetä.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis turha vääntää tätä asiaa kun te ette vaan käsitä...