No mut tarviihan kamat kuitenkin jättää sinne ulkokannelle, ainakin kaverillani oli näin. Ja eihän siellä nyt ole ravintolatkaan auki vuorokauden ympäri, että pakkohan sieltä on lähteä ulos kun se menee kiinni!Alkuperäinen kirjoittaja '''':Ei teidän tartte kansipaikalla ollessanne edes astua ulos jos ette halua vaan olla sisätiloissa koko ajan, joten nou hätä
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!oisko?? vai kävikö aapeeta hävettää ku otti kuvansaki pois profiilista?se kielis siitä että onki tosissaa?? oli miten oli, hauska juttuAlkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Äh, mä vasta nyt tajusin että tämä oli se provo mitä joku kaipaili :ashamed:
No olen todellakin ollut vanhempieni kanssa pienenä, mutta silloin meillä on ollut hytti eikä tällaista ongelmaa ole tullut vastaan. Mutta kyllähän siellä ulkokansilla on porukkaa aina, joten mitä ne siellä tekisivät jos eivät olisi kansipaikan varanneita?Alkuperäinen kirjoittaja una:voi olla sis'ällä vaikka koko yön, käydä ravintolassa ja ihan jokapaikassa missä muutkin. ja istuskella siellä sisätiloissa. ootko ollut aiemmin laivalla?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis kyl mä sen tiedän ettei ole hyttiä. Mutta siis voiko siellä sisällä sitten käydä ihan mihin aikaan vaan? Vai meneekö siellä jotenkin ovet lukkoon yöllä vai kuinka siellä toimitaan?Alkuperäinen kirjoittaja una:hei kamoooon nyt. ihan oikeesti. se kansipaikka tarkottaa vaan sitä ettei sulla ole hyttiä. saat liikkua laivassa ihan niinku tykkäät. eikä tarvi pidättää pissiäkään siinä pelossa ettei uskalla reunalta pissiäAlkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis kun mä just katoin siljan sivuilta ja siellä tosiaan oli tosta kansipaikasta sanottu noin. Tiedätkö onko siellä ulkokansilla mitään lipuntarkastusta erikseen, siis jotain viivakoodinlukijaa tms?Alkuperäinen kirjoittaja una:olava on oikeessa joten älä huoli (kuoleeeee nauruuuuun)
Ei oo todellakaan mikään provo! Siis katso itse vaikka siljan sivuilta niin siellä lukee niin. Naurattaisko sua jos itse joutuisit marraskuussa viettämään yösi ulkosalla avomerellä?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Äh, mä vasta nyt tajusin että tämä oli se provo mitä joku kaipaili :ashamed:
Ei kun mua ainakin naurattaa se, että joku luulee että joutuu olemaan pelkstään siellä kannella.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Ei oo todellakaan mikään provo! Siis katso itse vaikka siljan sivuilta niin siellä lukee niin. Naurattaisko sua jos itse joutuisit marraskuussa viettämään yösi ulkosalla avomerellä?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Äh, mä vasta nyt tajusin että tämä oli se provo mitä joku kaipaili :ashamed:
Mutta kun eihän tax freekään ole auki koko yötäAlkuperäinen kirjoittaja niin sitä pitää:juu ei.
laivayhtiöt saa katteensa eli tulonsa siitä että matkustajat käyttää siellä mahdollisimman paljon rahaa. eli kyllä teidät taxfreehen päästetään. ja kun ostelette siellä oikein paljon, saatte lahjaksi uuden risteilyn - ihan hyttipaikan kera!
me ainaki ollaa useesti istuttu kannella ihan vaan viettämässä aikaa, tupakoineet ja juoneet pussikaljaa... mutta joo jos oot tosissas ni laitappa linkki mistä tollasta luit. jokatapauksessa tässä on jo aika moni sulle vastannu samaan kysymykseen,.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:No olen todellakin ollut vanhempieni kanssa pienenä, mutta silloin meillä on ollut hytti eikä tällaista ongelmaa ole tullut vastaan. Mutta kyllähän siellä ulkokansilla on porukkaa aina, joten mitä ne siellä tekisivät jos eivät olisi kansipaikan varanneita?Alkuperäinen kirjoittaja una:voi olla sis'ällä vaikka koko yön, käydä ravintolassa ja ihan jokapaikassa missä muutkin. ja istuskella siellä sisätiloissa. ootko ollut aiemmin laivalla?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis kyl mä sen tiedän ettei ole hyttiä. Mutta siis voiko siellä sisällä sitten käydä ihan mihin aikaan vaan? Vai meneekö siellä jotenkin ovet lukkoon yöllä vai kuinka siellä toimitaan?Alkuperäinen kirjoittaja una:hei kamoooon nyt. ihan oikeesti. se kansipaikka tarkottaa vaan sitä ettei sulla ole hyttiä. saat liikkua laivassa ihan niinku tykkäät. eikä tarvi pidättää pissiäkään siinä pelossa ettei uskalla reunalta pissiäAlkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis kun mä just katoin siljan sivuilta ja siellä tosiaan oli tosta kansipaikasta sanottu noin. Tiedätkö onko siellä ulkokansilla mitään lipuntarkastusta erikseen, siis jotain viivakoodinlukijaa tms?Alkuperäinen kirjoittaja una:olava on oikeessa joten älä huoli (kuoleeeee nauruuuuun)
Mä luulen että jos olisin niin sekaisin että siellä ulkokannella viettäisin kylmässä marraskuussa yön lasten kanssa niin todennäköisesti myös nauraisin.Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Ei oo todellakaan mikään provo! Siis katso itse vaikka siljan sivuilta niin siellä lukee niin. Naurattaisko sua jos itse joutuisit marraskuussa viettämään yösi ulkosalla avomerellä?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Äh, mä vasta nyt tajusin että tämä oli se provo mitä joku kaipaili :ashamed:
Ja mistä tuolta sen löytää?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Epäilijöille lukekaapa tästä http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/
linkitäppäs missä siellä niin lukee... itse en sellaista löydä...Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Ei oo todellakaan mikään provo! Siis katso itse vaikka siljan sivuilta niin siellä lukee niin. Naurattaisko sua jos itse joutuisit marraskuussa viettämään yösi ulkosalla avomerellä?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Äh, mä vasta nyt tajusin että tämä oli se provo mitä joku kaipaili :ashamed:
tossa oli ylempänä se oikea linkkiAlkuperäinen kirjoittaja häh??:Ja mistä tuolta sen löytää?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Epäilijöille lukekaapa tästä http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/
joo öö siis mihin?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis tässä on se suora linkki siihen http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/8C136D5B-0B32-4CEF-B4B3-65ED364F9CDC/0/Reisijateveo_eeskiri_FIN.pdf
Miten tuo tavaroiden rahtaus tähän liittyy?Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:Siis tässä on se suora linkki siihen http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/8C136D5B-0B32-4CEF-B4B3-65ED364F9CDC/0/Reisijateveo_eeskiri_FIN.pdf