A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei sinne: milloinkas olit tuolla? Kun huoneet on uudistettu tässä viime vuosien aikana..
Alkuperäinen kirjoittaja etelän nainen:En oo noissa missään käyny, mut jos etelään joskus eksytte niin imatran kylpylää suosittelen. Parempi kun turun caribia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ei sinne:Ei ainakaan kunnonpaikka.
Ei hyvää ruokaa,ja huoneetkin aivan kamalat!Ei saanut edes ovea lukkoon.
No, nyt on myöhäistä perua.. Ainakin kuvien perusteella huoneet olivat kivemmat kuin Kuopion Rauhalahdessa. Siellä oon ollut ja siellä oli mun mielestä erittäin rumat ja kulahteneet hotellihuoneet. Se rivitalo oli kyllä ihan jees.
Alkuperäinen kirjoittaja etelän nainen:En oo noissa missään käyny, mut jos etelään joskus eksytte niin imatran kylpylää suosittelen. Parempi kun turun caribia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:dd: valittiin tuo Kunnonpaikka. Kiitos kun kerroit teidän kokemuksista! Mäkin meinasin ottaa tuon kylvyn, mutta mun mielestä 50 euroa 40 min. kylvystä on aikas paljon. No, siellä on illalla kynttilät kylpylän puolella, joten saadaan siitäkin romantiikkaa.. Kuulostaa pahalta, kun sä olet jo toinen joka sitä ruokaa haukkuu. Söittekö listalta vai seisovasta pöydästä?
Alkuperäinen kirjoittaja jii:Ihan ehdottomasti paras kylpylä pariskunnan romanttiseen lomaan on naantalin kylpylä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa mieltä tuosta Rauhalahden kylpylästä, ruoka siellä ei myöskään ollut kummoista. :/