Nyt kokemuksia kylpylöistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loman tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei sinne: milloinkas olit tuolla? Kun huoneet on uudistettu tässä viime vuosien aikana..

Viime vuonna olimme kaksi kertaa,toinen kerta oli pakkotilanne.
Ei se nyt mikään mustalaisetn kantapaikka ole,mutta ruuat siellä kyllä heti huononivat kun he lähtivät.

ei sinne: kiitos vastauksesta! No, me mennään nyt tuo testaamaan, kun sinne on nyt tuo hyvä tarjous ja on kohtuullisen ajomatkankin päässä. Kylpylöitä on tullut melkolailla kierrettyä ja täytyy sanoa, että jokaisessa on ollut hyvää ja huonoa. Esim. Nokian Edenissä oli aivan järkyttävän pahaa ruokaa, aamupalakaan ei ollut häävi ja huone kammottava. Ja oli vielä kaiken lisäksi kalliskin..

En nyt oikein pysynyt kärryillä siitä, minkä paikan ap valitsi?
Olen kerran ollut mieheni kanssa kahdestaan Kunnonpaikassa. Huone oli ihan siisti, mutta hieman kulahtanut. Allasalue on tosi pieni, mutta siisti ja rauhallinen. Hoitoja siellä on tarjolla paljon. Me otimme aromakyvyn duo-ammeessa ja se oli tosi ihanaa! Ruoka ei ollut erikoista ja jonossa vanhukset tuuppivat. Siellä oli tosi paljon vanhuksia. Aamupala oli hyvä.

Lähtisin kyllä uudestaan Kunnonpaikkaan. Kylpylässä on aina kivaa.

dd: valittiin tuo Kunnonpaikka. Kiitos kun kerroit teidän kokemuksista! Mäkin meinasin ottaa tuon kylvyn, mutta mun mielestä 50 euroa 40 min. kylvystä on aikas paljon. No, siellä on illalla kynttilät kylpylän puolella, joten saadaan siitäkin romantiikkaa.. Kuulostaa pahalta, kun sä olet jo toinen joka sitä ruokaa haukkuu. Söittekö listalta vai seisovasta pöydästä?

Alkuperäinen kirjoittaja etelän nainen:
En oo noissa missään käyny, mut jos etelään joskus eksytte niin imatran kylpylää suosittelen. Parempi kun turun caribia.

Kiitos vinkistä! Me ollaan tuolla käytykin muistaakseni vuonna 2005. Oltiin yötä Valtionhotellissa ja kylpyläkin oli siisti ja ne salamat+valot ihan jees..

Me oltiin toissa kesänä kunnonpaikassa ja tykättiin kyllä. Huone oli siisti, kylpylä ok ja ruoka hyvää. Ja mä tykkäsin ku se on järven rannalla. Voisin kyllä mennä uudestaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei sinne:
Ei ainakaan kunnonpaikka.
Ei hyvää ruokaa,ja huoneetkin aivan kamalat!Ei saanut edes ovea lukkoon.

No, nyt on myöhäistä perua.. Ainakin kuvien perusteella huoneet olivat kivemmat kuin Kuopion Rauhalahdessa. Siellä oon ollut ja siellä oli mun mielestä erittäin rumat ja kulahteneet hotellihuoneet. Se rivitalo oli kyllä ihan jees.

Samaa mieltä tuosta Rauhalahden kylpylästä, ruoka siellä ei myöskään ollut kummoista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja etelän nainen:
En oo noissa missään käyny, mut jos etelään joskus eksytte niin imatran kylpylää suosittelen. Parempi kun turun caribia.

Ai, onks Imatra ja Turku jotenkin lähekkäin, jos ne on vaihtoehdot.

Mä suosittelisin Naantalin kylpylää, on kuin ulkomailla olisi, ihana paikka!!!!

dd: valittiin tuo Kunnonpaikka. Kiitos kun kerroit teidän kokemuksista! Mäkin meinasin ottaa tuon kylvyn, mutta mun mielestä 50 euroa 40 min. kylvystä on aikas paljon. No, siellä on illalla kynttilät kylpylän puolella, joten saadaan siitäkin romantiikkaa.. Kuulostaa pahalta, kun sä olet jo toinen joka sitä ruokaa haukkuu. Söittekö listalta vai seisovasta pöydästä?

Söimme seisovasta pöydästä. Ruoka ei nyt suorastaan ollut pahaa muttei kovin erikoistakaan. Ihan ok kuitenkin. Mitään romantiikkaa ruokailun aikana ei ollut, sillä jonossa tuuppimista esiintyi... Baarin tyttö ei osannut avata viinipulloa, joten autoimme häntä siinä. Viini oli kyllä hyvää.

Duokylpy oli oikeasti tosi ihana! Kannattaa kokeilla vaikka se maksaakin sen 50 euroa. Meillä oli ihan hauskaa. Lapsiperheitä ei ollut kuin muutama, joten senkin puoleen rauhallinen paikka. Kunnonpaikassa kuntoutetaan aika paljon vanhuksia, joten rollaattoreita näkyy joka puolella.

Mukavaa kylpyläreissua!

Alkuperäinen kirjoittaja jii:
Ihan ehdottomasti paras kylpylä pariskunnan romanttiseen lomaan on naantalin kylpylä.

Me on käyty tuolla kaks vuotta sitten ja oli ihan hieno paikka! Meiltä vaan on turhan pitkä ajomatka, nyt ei ole muuta menoa sillä suunnalla ja halutaan tosiaan sellaiseen kylpylään, jossa ei olla vielä käyty..

No, mutta onneksi täällä jollain oli positiivinenkin kokemus tuosta Kunnonpaikasta. Mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä tuosta Rauhalahden kylpylästä, ruoka siellä ei myöskään ollut kummoista. :/

Me taas tykättiin ruuasta ja aamiaiset oli tosi hyvät! Kylpylä oli myös meidän makuun, kivan monipuolinen, eikä turhaa melua. Mutta, nuo hotellihuoneet oli sitten asia erikseen.. Hyvää tuolla on mahtava hinta-laatusuhde, paikka kun ei todellakaan ole sieltä kalleimmaista päästä.