Nyt kokemuksia kylpylöistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loman tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loman tarpeessa

Vieras
Ois tarkoitus viettää kylpyläviikonloppua miehen kanssa kahdestaan.. Sopivan matkan päässä olisi ainakin seuraavat:
Kunnonpaikka
Vesileppis
Kivitippy
Ikaalisten kylpylä
Kuntoranta
Runni

Meille on tärkeää viihtyisä majoitus (ei kulahtaneita huoneita, kiitos), porealtaat ja hieronnat ja tietenkin hyvä ruoka :)

Oisko kellään kokemusta noista tai muistakin kylpylöistä voi vinkata!

Ikaalisten kylpylä tylsä jos ei oo talvi jolloin voi pulkkailla ja uida.Mielestäni tuo on vaan liian suuri uimahalli,ei monipuolinen ellei sit oo tosiaan talvi.Mutta uijan/kylpijän/nautiskelijan kannalta kökkö. :|

Aulanko Hämeenlinnassa on kahdenkeskisesti kiva ja mielestäni aika rauhallinen. Huoneet on remontoitu kivoiksi, mutta osaksi näkyy vielä vanhan jäänteitä. Ihan kelvollliset kuitenkin. Allasosasto on uusi ja mukava, viihtyisä. Ympäristö kaunis ulkoiluun jne. Kylpylän ravintola aika hyvä, vähän kallis. Hämeenlinnassa toki muitakin ravintoloita.

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Ikaalisten kylpylä tylsä jos ei oo talvi jolloin voi pulkkailla ja uida.Mielestäni tuo on vaan liian suuri uimahalli,ei monipuolinen ellei sit oo tosiaan talvi.Mutta uijan/kylpijän/nautiskelijan kannalta kökkö. :|

Joo tämä on lapsille hyvä, ja pääsee titinallen taloon samalla, muuten se on eläkeläisten tanssipaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Aulanko Hämeenlinnassa on kahdenkeskisesti kiva ja mielestäni aika rauhallinen. Huoneet on remontoitu kivoiksi, mutta osaksi näkyy vielä vanhan jäänteitä. Ihan kelvollliset kuitenkin. Allasosasto on uusi ja mukava, viihtyisä. Ympäristö kaunis ulkoiluun jne. Kylpylän ravintola aika hyvä, vähän kallis. Hämeenlinnassa toki muitakin ravintoloita.

Tuolla ollaan käyty kaks kertaa ja tykättiin. Mutta, nyt haluttais jonnekin itselle uuteen paikkaan.

Taidetaan päätyä Kunnonpaikkaan. Nettisivujen mukaan ihan ok paikalta vaikuttaa. Runnista oli matkatoimittajan kirjoitus ja haukkui kulahtaneita huoneita+vaatimatonta kylpyläpuolta. Voin sit käydä kertomassa, millainen oli, jos kiinnostaa? Ajattelin myös ottaa jonkun romanttisen kylvyn kahdelle tms. :)

Ainakin Ikaalinen ja Vesileppis ovat mielestäni jo melko kulahtaneita.. ei enää ikinä sinne meidän porukka. Itse asiassa en lähtisi noista kuin Aulangolle, jos niinkuin yhtään tasokkaampaa paikkaa hakee.

Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Ainakin Ikaalinen ja Vesileppis ovat mielestäni jo melko kulahtaneita.. ei enää ikinä sinne meidän porukka. Itse asiassa en lähtisi noista kuin Aulangolle, jos niinkuin yhtään tasokkaampaa paikkaa hakee.

Mua ei oikein nuo Ikaalisen nettisivut vakuuttaneet.. Aulangolla ollaan oltu jo kaksi kertaa, joten nyt halutaan jonnekin uuteen paikkaan. Varasin nyt tuon Kunnonpaikan, sinne kun oli edullinen tarjouskin :) Siellä on myös iltasella kynttiläuinti. Meidän suhde kun kaipaa nyt romantiikkaa ja kunnolla!

Alkuperäinen kirjoittaja ei sinne:
Ei ainakaan kunnonpaikka.
Ei hyvää ruokaa,ja huoneetkin aivan kamalat!Ei saanut edes ovea lukkoon.

No, nyt on myöhäistä perua.. Ainakin kuvien perusteella huoneet olivat kivemmat kuin Kuopion Rauhalahdessa. Siellä oon ollut ja siellä oli mun mielestä erittäin rumat ja kulahteneet hotellihuoneet. Se rivitalo oli kyllä ihan jees.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No, nyt on myöhäistä perua.. Ainakin kuvien perusteella huoneet olivat kivemmat kuin Kuopion Rauhalahdessa. Siellä oon ollut ja siellä oli mun mielestä erittäin rumat ja kulahteneet hotellihuoneet. Se rivitalo oli kyllä ihan jees.

Paljoko maksoi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljoko maksoi?

Plussa-tarjous oli 2 vrk yhteensä 158 euroa eli ihan kohtuuhinta mun mielestä. Runnin kylpylään ois päässyt vieläkin halvemmalla: 2 vrk yhteensä 100 euroa (niillä on joku ystävä kaupan päälle tarjous).

Voi ei.Jospa saisitte hyvän huoneen:/
Siellä on sitten paljon mustalaisia,ja kun he eivät ole syömässä niin pidotkaan eivät ole niin hyvät.
Meiltä otettiin vastaan ruokatoivomuksia viimeisenä päivänä,kun tarpeeksi valitettiin raaoista kumiperunoista ja valkoisestaklimppikastikkeesta.
Aamupalat olivat ihan ok.

Voi ei.Jospa saisitte hyvän huoneen:/
Siellä on sitten paljon mustalaisia,ja kun he eivät ole syömässä niin pidotkaan eivät ole niin hyvät.
Meiltä otettiin vastaan ruokatoivomuksia viimeisenä päivänä,kun tarpeeksi valitettiin raaoista kumiperunoista ja valkoisestaklimppikastikkeesta.
Aamupalat olivat ihan ok.

No, enpä usko että tuo on mikään mustalaisten kantapaikka. Mutta, eipä mua haittaa vaikka olisikin. Ja, jos ruoka on pahaa, niin voihan sitä syödä muuallakin. Tuolta kun on aikas lyhyt matka Kuopioon.. Teillä ollut kyllä tosi ikävä kokemus, mullekin niitä sattunut aina välillä..